افزایش اعتبار تسهیلات اشتغال ویژه مددجویان کمیته امداد در سال آینده

رییس کمیته امداد امام خمینی (ره) گفت: سال آینده اعتبار تسهیلات اشتغال ویژه مددجویان کمیته امداد حدود ۴ هزار میلیارد تومان افزایش می‌یابد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین،  سید مرتضی بختیاری رییس کمیته امداد امام خمینی (ره) در حاشیه بازدید از یک کارگاه تولیدی در روستای ارتش آباد شهرستان آوج گفت: امسال ۶ هزار و ۱۰۰ میلیارد تومان تسهیلات در اختیار کمیته امداد در زمینه اشتغال قرار گرفته بود که برای سال بعد این رقم با توجه به پیشنهاد کمیسیون تلفیق و تایید دولت به ۱۰ هزار میلیارد تومان افزایش می‌یابد.

وی افزود: از شرکت‌های دانش بنیان تقاضا کرده ایم که در عرصه اشتغال زایی کمیته امداد را کمک کنند که بسیاری از این شرکت‌ها در این زمینه ورود کرده و اقدامات خوبی را رقم زده اند.

رییس کمیته امداد امام خمینی (ره) گفت: راهبری شغلی و هدایت شغلی یکی از موضوعات اصلی کمیته امداد برای سال آینده است که در این زمینه برنامه ریزی زیادی انجام شده است.

بختیاری با بیان اینکه موضوع راهبری شغلی سال بعد تقویت می‌شود، اضافه کرد: یکی از ویژگی‌های راهبری شغلی اشتغال خانگی است که یکی از اهداف اصلی کمیته امداد بوده است، چرا که بیش از ۶۳ درصد از افراد کمیته امداد را بانوان سرپرست خانوار تشکیل می‌دهند که نمی‌توانند در بیرون از خانه مشغول به کار شوند و باید در منزل برای آن‌ها اشتغال مناسب ایجاد کرد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.