فریادشیران: منتظر دادگاهی شدن مهدی تاج هستم/ پول‌های فدراسیون فوتبال به جیب آقای جنتلمن بلژیکی رفت

مدیر آکادمی باشگاه استقلال گفت: علاقه مندم محاکمه شدن مهدی تاج و همراهانش را بابت قرارداد ننگین با ویلموتس ببینم.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، ناصر فریادشیران مدیر آکادمی باشگاه استقلال درباره مراسم تجلیل از پیشکسوتان فوتبال بیان کرد: از استان‌های مختلف در رشته‌های فوتبال، فوتسال و فوتبال ساحلی همگی در این مراسم حضور داشتند و از همه مربیان و پیشکسوتان تقدیر و تشکر انجام شد. اما از فدراسیون فوتبال به عنوان بانی این رشته ورزشی یک نفر هم حضور ندارد که این امتیاز منفی برای آنان تلقی می‌شود.

او ادامه داد: مهدی تاج با فوتبال ایران کاری کرد که یک ویرانه و شهر سوخته با نام فدراسیون فوتبال تحویل داد که باعث تاسف است. منتظر دادگاهی شدن تاج و دارودسته‌ او هستم تا در دادگاه بنشینم و ببینم چگونه بر سر قرارداد ننگین با ویلموتس  محاکمه می‌شوند. دیوان محاسبات و قوه قضاییه باید از او جواب بگیرند که چگونه این همه پول را به جیب جنتلمن بلژیکی (مارک ویلموتس) بریزیم که فوتبال ما به این وضع رسیده هست. حالا باید با التماس و دعا به دنبال حضور در جام جهانی قطر باشیم.

فریادشیران درباره رد صلاحیت حیدر بهاروند برای حضور در فدراسیون فوتبال بیان کرد: بهاروند فوتبالیست بود و سال‌ها خاک این ورزش را خورد. او وقتی رد صلاحیت شد باید با پای خودش از فدراسیون کناره گیری می‌کرد. کفاشیان دوومیدانی کار و مهدی تاج شرایط بدی در فوتبال ما رقم زدند.

او درباره شرایط قرارداد بازیکنان استقلال بیان کرد: درباره قرارداد بازیکنان اگر بودجه سال قبل را بر مبنای امسال قرار دهیم ۶۰ درصد پول  به حساب بازیکنان واریز شده است. اما کسی حالا با سعادتمند کاری ندارد و او فقط در اینستاگرام فعال است. او نشان داد به جای مدیرعاملی فقط به دنبال نشر پست اینستاگرامی است.


بیشتر بخوانید 


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.