نیکون آخرین نسخه سیستم عامل دوربین‌های خود را منتشر کرد

آخرین سیستم عامل دوربین نیکون Z6 II ضبط ویدئو با کیفیت 4K 60 فریم در ثانیه را ممکن می‌کند.

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، نیکون جدیدترین نسخه کامل فریم ورک Z6 II و Z7 II را برای سیستم عامل خود به روزرسانی کرده است که باید عملکرد زوم خودکار ردیابی چشم و ویدئو را برای Z6 II بهبود بخشد. ویژگی اصلی که برای هر دو دوربین اعمال می‌شود، بهبود عملکرد ردیابی چشم انسان است، در حالی که اندازه چهره سوژه شما در کادر کوچک است. این بدان معناست که اگر مثلا از دور به دوربین نزدیک شوند، سریع‌تر آن‌ها را می‌گیرد و آن‌ها را ردیابی می‌کند.


بیشتر بخوانید


 یکی از اصلی ترین ویژگی‌های میان افزار تنها در Z6 II اعمال می‌شود. اکنون می‌توانید به جای ۳۰ فریم در ثانیه ویدئوی 4K UHD با حداکثر ۶۰ فریم در ثانیه فیلم بگیرید. نیکون هنگام راه اندازی دوربین وعده 4K 60p داده است (این دوربین از قبل در Z7 II موجود است) و Z6 II را با دوربین های رقیبی مانند Canon EOS R6 برابر می‌کند. این تنظیم به شما امکان می‌دهد با سرعت فوکوس خودکار کامل 60p یا 24 / 30p فیلمبرداری کنید، اگرچه سنسور به اندازه DX (تقریبا APS-C) بریده می‌شود.

امکان ضبط با فناوری RAW Blackmagic  در دوربین‌های نیکون

 دوربین‌های Z6 II و Z7 II هم اکنون از ضبط RAW Blackmagic در ضبط کننده‌های خارجی ۵ اینچی 12G HDR و ۷ اینچی 12G HDR Blackmagic پشتیبانی می‌کنند. هر دو دوربین قبلا از ضبط Apple RAW در Atomos Ninja V پشتیبانی می‌کردند.

نیکون آخرین نسخه سیستم عامل را برای دوربینهایش منتشر کرد

همراه با به روزرسانی میان افزار، نیکون کیت فیلم ضروری Z6 II را نیز راه اندازی کرد. با خرید یک دوربین نیکون Z6 II و آداپتور FTZ Mount، یک Atomos Ninja V (با دو باتری اضافی و یک کابل HDMI) دریافت می‌کنید که به شما امکان می‌دهد 4K 10 بیتی با N-log ضبط کنید تا دامنه دینامیکی را به طور قابل توجهی تقویت کنید. نیکون هنوز قیمت ایالات متحده را فاش نکرده است، اما قیمت آن در انگلیس ۲۹۰۹ پوند و در بقیه اروپا ۳۲۹۹ یورو خواهد بود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار