شهرستانی: می‌خواهم رکورد قهرمانی‌های ساعی و لوپز را به نام خودم ثبت کنم

بازیکن تیم تکواندوی استقلال گفت: می‌خواهم رکورد همزمان کسب مدال طلای المپیک و جهان که در دست ساعی و لوپز است را بشکنم.

  امیرحسین شهرستانی بازیکن تیم تکواندوی استقلال در گفت‌وگو با  خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره مسابقات لیگ برتر بیان کرد: بعد از حدود ۱۰ ماه پا به مسابقات تکواندو گذاشتیم و من هم برای تیم تکواندوی استقلال به روی شیاپ چانگ رفتم. تیم استقلال که قبلا با نام جوانه در لیگ برتر حضور داشت، با وقفه‌ای طولانی با حضور اساتیدی مانند صالحی، حجی زواره، مستعان و فرزاد عبداللهی در لیگ شرکت کرد.

شهرستانی بیان کرد: هدف من کسب مدال طلای آسیایی است و از روزی که این رشته را شروع کردم خواستم با رکورد شکنی، رکورد همزمان کسب مدال طلای المپیک و جهان که در دست هادی ساعی و استیون لوپز قهرمانان افسانه‌ای تکواندو است را بشکنم. می‌خواهم با تلاش بسیار به هدفم برسم.

او گفت: تیم استقلال برای کسب تجربه پا به مسابقات گذاشت و نمی‌خواستیم با تیم جوان در همین ابتدای کار به فینال صعود کنیم. در گروه مرگ حضور داشتیم و به دلیل اینکه سرمربی تیم ملی اعلام کرد رقابت‌های لیگ حکم انتخابی تیم ملی دارد با ۱۸ سال سن به ترکیب اصلی تیم استقلال رسیدم تا به اردوی تیم ملی دعوت شوم.

شهرستانی بیان کرد: آنچنان که باید نتوانستم توانایی ام را نشان دهم و ۳ کیلو از وزنی که پا می‌زنم هم کم وزن‌تر بودم. در بازی اول بردم، اما در دیدار‌های بعدی به دلیل تحلیل بدنی نتوانستم آنطور که باید عمل کنم.


بيشتر بخوانيد


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار