جوانان بدون توجه به شایعات، روحیه مطالبه گری داشته باشند

امام جمعه موقت سمنان گفت: جوانان روحیه مطالبه گری و پیگیری وعده‌های مسئولان را داشته باشند، ولی به شایعات و جو سازی‌ها توجه نکنند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، حجت الاسلام محمد باقر عبدوس امام جمعه موقت سمنان در نماز جمعه این هفته با اشاره به حساسیت‌های درست و بجای جوانان نسبت به مسائل کشور گفت: مطالبه گری و پیگیری وعده ها‌ی مسئولان مهم است، ولی نباید به شایعات و جو سازی‌های فضای مجازی توجه کرد و تحت تاثر آن‌ها قرار گرفت.

او با اشاره طغیان و سرکشی دشمنان در مسیر اهداف استکباری خود افزود: ملت ما و به خصوص جوانان هوشمندانه در برهه‌های حساس تاریخ انقلاب، با روحیه جهاد و مبارزه و شهادت با کفار جنگیدند و پیروزی را به ارمغان آوردند.

خطیب موقت نماز جمعه سمنان، شجاعت، غیرت، تدین، دینداری و استکبارستیزی را محور بنای انقلاب اسلامی ایران عنوان کرد و افزود:مردم انقلابی با توجه به شرایط کرونایی کشور، هوشیارانه و هوشمندانه صحنه حماسی ۲۲ بهمن امسال را رقم زدند و متفاوت با سال‌های گذشته در این جشن باشکوه با آرمان‌های انقلاب تجدید پیمان کردند.

حجت الاسلام عبدوس با یادآوری نقش اصلی شهید سردار سلیمانی در شکست داعش و ایجاد آرامش در منطقه، به حفظ اهداف و مسیر عدالت خواهی و آزادگیاین شهید والامقام تاکید کرد.

امام جمعه موقت سمنان با تبریک اعیاد رجبیه گفت: پذیرش اصل ولایت ریشه و اساس تمام موفقیت‌های اجتماعی است.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار