شهردار تهران:

کاهش مراجعه مردم به دستگاه های مختلف در بستر هوشمندسازی/ تعقیب توسعه زیست بوم نوآوری

حناچی گفت: با هوشمندسازی دستگاه های مختلف می‌توان مراجعه مردم به دستگاه های مختلف را کاهش داد.

به گزارش خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، پیروز حناچی شهردار تهران در آیین رونمایی از پروژه‌های هوشمند سازی شهر تهران که صبح امروز برگزار شد اظهار کرد: امروز یکی از ابر پروژه‌های شهر تهران به نتیجه رسید که در گذشته وقتی شبکه افتتاح تصفیه فاضلاب را افتتاح کردیم، وزیر نیرو  از اصطلاح سد مجازی استفاده کرد.

وی ادامه داد: امروز با این پروژه تعداد زیادی از بزرگراه‌ها و شریان‌ها را هوشمند کردیم و به واسطه این نرم‌افزار‌ها مراجعه مردم به دستگاه‌ها کاهش یافته است و البته برای فعال شدن در این زمینه نیازمند اقدامات متعدد دیگری هستیم.

حناچی گفت: توانایی شهر به واسطه توسعه زیر ساخت‌ها افزایش پیدا میکند و بهره بری ما بالا میرود و تلاش میکنیم این مسیر با سرعت بیشتری طی شود.

شهردار تهران گفت: توسعه فضا‌های شهری از جمله برنامه‌های ما است و آن را به جدیت دنبال می‌کنیم. ایجاد تحول دیجیتال در شهرداری از جمله اقدامات ما است که به کار گیری فناوری‌های نوین مانند هوش مصنوعی و پردازش تصاویر و اینترنت اشیا با هدف ارائه خدمات بهتر است و این‌ها از جمله اهدافی است که آن را تعقیب می‌کنیم.

حناچی با اشاره به عملکرد‌های هوشمند سازی شهرداری گفت: خوشبختانه دولت در این زمینه همکاری خوبی داشته و بسیاری از استعلام‌ها مانند ثبت و دارایی شهرداری همان سامانه‌هایی است که ما از آن‌ها استفاده می‌کنیم و به شبکه‌ها متصل شده‌اند.

وی با اشاره به استارت آپ‌ها گفت: استفاده از زیست بوم نوآوری و استارتاپ‌ها از جمله اقداماتی است که ما آن‌ها را دنبال می‌کنیم و در عرصه بین‌المللی و برای کسب جوایز مختلف فعالیت‌های متعددی را انجام می‌دهیم و خوشبختانه در همین مدت کوتاه جایگاه شهر تهران رشد خوبی داشته است.


بیشتر بخوانید


حناچی با اشاره به سامانه ناشنوایان در امر آتش‌سوزی گفت: ما برای انسان محور‌تر کردن شهر اقداماتی را انجام می‌دهیم و همه آن‌ها ضمانت اجرایی دارند که رضایتمندی شهروندان و استفاده از آن‌ها این ضمانت اجرا است و تمام تلاش ما این است که اگر می‌خواهیم به مسیر قبل بر نگردیم باید کاری کنیم تا سرویس‌ها هر روز بهتر از روز قبل باشد.

انتهای پیام /

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار