معرفی نفرات برتر جشنواره سراسری سرود نداجا در رشت

چهارمین جشنواره سراسری سرود نداجا با معرفی نفرات برتر در رشت پایان یافته است.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت، دریا دار حمزه کاویانی ،  جانشین فرمانده نیروی دریای راهبردی ارتش جمهوری اسلامی ایران در آیین اختتامیه چهارمین جشنواره سراسری سرود کارکنان پایور و فرزندان پسر نداجا ، گفت: برگزاری جشنوار‌ه های فرهنگی موجب  تقویت فرهنگ اصیل اسلامی و  ایرانی است که می تواند ما را  در توسعه انقلاب توانمند سازد.

او  افزود: سرزمین‌های اسلامی گسترده است، اما اسلام ناب در ایران شکل گرفت و ظرفیت ائتلاف سازی در ایران بسیار قوی است و ما باید در توسعه فرهنگ ایرانی- اسلامی که پیام عزت اقتدار و استقلال خواهی است بکوشیم .

جانشین فرمانده نیروی دریای راهبردی ارتش جمهوری اسلامی ایران تصریح کرد:  جشنواره‌های فرهنگی بیانگر اعتقادات کشور است و سرود‌ها و شعر‌های کشور ما برگرفته از اعتقادات دینی ما است و رمز ماندگاری سرود‌های انقلابی در همین است.

همچنین در این مراسم، حجت الاسلام والمسلمین محمد مظفر نژاد ، رئیس عقیدتی سیاسی نیروی دریایی راهبردی ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: فرهنگ ما برگرفته از آرمان‌ها و اعتقادات ما است و فرهنگ غرب فرهنگ پوشالی است که نمی‌تواند هیچ الگویی برای دیگران باشد .

او  افزود: هر جا که اعتقاد ایرانی باشد باشد باعث رشد و پیشرفت در همان سرزمین شده است درصورتی که فرهنگ غرب فرهنگ نابودی است.

رئیس عقیدتی سیاسی نیروی دریایی راهبردی ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: سرودی در کشور ماندگار است که حامل پیام باشد و سرود‌های انقلابی نمونه‌ای از ماندگارترین سرودهای جمهوری اسلامی ایران است.

حجت الاسلام والمسلمین محمد مظفر نژاد،  بابیان اینکه استکبار تمام وقت خود را صرف ترویج فرهنگ غلط غربی کرده است، تصریح کرد: مسئولان امر باید در ترویج فرهنگ ایرانی اسلامی به شکل جهادی عمل کنند و داورانی هم که در امر داوری کار‌های فرهنگی انتخاب می‌شوند باید چنین اعتقادی داشته باشند .

حمید رضا بیات، دبیر چهارمین جشنواره سراسری سرود نداجا ، گفت: چهارمین جشنواره سراسری نداجا به مدت ۳ روز و  با حضور ۳۴ شرکت کننده کارکنان پایور و فرزندان پسر کارکنان نیروی دریایی از سراسر کشور ۲۶، ۱۳ و ۲۹ بهمن در تهران، سیرجان و گیلان برگزار شد که بر اساس رای داوران ۱۳ نفر به عنوان نفرات برتر انتخاب شده اند.

او افزود نفرات برتر این جشنواره علاوه بر دریافت جوایز ۱۰ تا ۱۳ اسفند در هفتمین جشنواره سرود ارتش جمهوری اسلامی ایران در تهران حضور می‌یابند.

دبیر چهارمین جشنواره سراسری سرود نداجا ، با بیان اینکه همچنین در این جشنواره از ۳ کتاب سرو قامتان، قهرمانان دریا و در کمین شهادت به نویسندگی محمدرضا بینش برهمند، سید مهدی بنی هاشمی و حمید رضا محمدی رونمایی شده است، تصریح کرد: این سه نسخه کتاب در ۳ هزار نسخه منتشر شده و روایت گر زندگینامه و فداکاری ۲۲ شهدای ورزشکار نیروی دریایی و ۴۰ شهید شاخص کشور در دوران دفاع مقدس است.

 

انتهای پیام/م.ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.