شرکت BOE شروع به ساخت نمایشگر برای آیفون 12S می‌کند

شرکت اپل، شرکت BOE را به عنوان سومین تأمین کننده OLED برای نمایشگرهای آیفون ۱۲ اعلام کرد.

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، در دسامبر سال ۲۰۲۰ خبری منتشر شد که اعلام شرکت BOE به عنوان سومین تأمین کننده OLED برای آیفون ۱۲ تأیید شده است. براساس این خبر، بسته به تقاضای جدیدترین تلفن‌های اپل، شرکت BOE امسال ۱۰ میلیون تا ۲۰ میلیون دستگاه عرضه خواهد کرد. نشریه BusinessKorea حالا ادعا می‌کند که فقط به یک شرکت چینی اجازه تهیه این پنل‌ها برای مدل های اولیه داده شده است.

این تنها آغاز کار است، زیرا این نشریه در ادامه نوشت: شرکت BOE تاسیسات جدید (Fab B11) را در Menyang به طور انحصاری برای اپل ایجاد کرده است. گفته می‌شود که این شرکت در حال ساخت نمونه‌های OLED برای آیفون بعدی یعنی، آیفون 12S است و خبری از آیفون ۱۳ نیست. سامسونگ در حال حاضر تأمین کننده اصلی OLED اپل برای آیفون ۱۲ است. اعتقاد بر این است که اپل فقط از آیفون ۱۲، ۶.۱ اینچی پنل‌هایی را از ال جی تهیه کرده است و در بقیه محدوده‌ها از پنل‌های ساخت سامسونگ استفاده شده است.

آیفون s12

شرکت BOE در حال برنامه ریزی برای ساخت پنل‌های MicroOLED

اپل ظاهراً می‌خواهد نسبت سفارش‌هایی که به این دو شرکت کره جنوبی را کاهش دهد، اما تا این اتفاق بیوفتد پرسه زمانی زیادی را می‌طلبد. یکی از صاحبان صنایع، در خبر نشریه BusinesKorea گفته است: انتظار ندارد که شرکت BOE برای آیفون S12 برنده شود و آن‌ها انتظار دارند که تولید کننده سال آینده وارد زنجیره تامین آیفون‌های کاملاً جدید شود.

این بدان معنی است که شرکت BOE در همین حال به تولید پنل‌های OLED برای مدل‌های بازسازی شده ادامه خواهد داد. این سازنده چینی همچنین امیدوار است که پنل‌های MicroOLED را برای دستگاه‌های واقعیت مجازی (VR) و واقعیت افزوده (AR) اپل فراهم کند. به گفته یکی از مراکز فروش کره جنوبی، این شرکت در حال برنامه ریزی برای راه اندازی پنل‌های MicroOLED برای دستگاه‌های AR و VR در نیمه دوم سال جاری است. خبر امروز همچنین شایعاتی را در مورد مدل‌های بالاتر رده iPhone S12 با پنل‌های LTPO تأیید می‌کند. این موارد احتمالاً از سامسونگ تهیه می‌شود.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

برچسب ها: شرکت اپل ، شرکت BOE
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.