آبادیان مطرح کرد؛

کاشت بیش از یک هزار نهال در بوستان‌های منطقه ۱۱ تا پایان هفته

شهردار منطقه ۱۱ گفت: در راستای برنامه‌های استقبال از بهار، روز گذشته ۴۰۰ نهال مثمر در بوستان رازی غرس شد و بیش از یک هزار نهال تا پایان هفته در سایر بوستان‌ها کاشته می‌شود.

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، روز گذشته شهردار منطقه ۱۱ به همراه جمعی از معاونان و مدیران و شهروندان ساکن در محله‌های مرکزی شهر تهران، با کاشت ۴۰۰ نهال مثمر در بوستان رازی به استقبال بهار رفتند.

نصراله آبادیان شهردار منطقه ۱۱ در حاشیه آیین درختکاری بوستان رازی که هر ساله از سوی اداره فضای سبز این منطقه برگزار می‌شود؛ گفت: با توجه به فرا رسیدن ماه اسفند و زمان مناسب برای کاشت نهال ۴۰۰ نهال مثمر شامل درختان میوه‌های انار، آلبالو، گیلاس، هلو، زرد آلو، گردو و نارنج با حضور شهروندان کاشته شد.


بیشتر بخوانید


او همچنین با بیان این که تا پایان همین هفته بیش از یک هزار نهال در بوستان‌های منطقه کاشته خواهد شد؛ افزود: هفته گذشته نیز ۷۵ نهال نارنج با حضور شهروندان در محله شیخ هادی کاشته شد.

به گفته شهردار منطقه ۱۱ پیش از این ۳۰۰ درخت چنار با بن ۴۰-۳۵ سانت در طرح نهضت درختکاری در خیابان‌های معیری و امام خمینی (ره) غرس شد و ۱۴ هزار پیاز گل لاله نیز به منظور ارتقای منظر شهر در میدان‌های پاستور و حر کاشته شده است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار