نظارت بازرسان اصناف بر بازار شب عید استان اصفهان

به منظور جلوگیری از افزایش غیر منطقی قیمت کالا‌های اساسی از سوی برخی از واحد‌های صنفی، طرح ویژه‌ی نظارت با حضور ۸۷ نفر بازرس متخصص و ۲۴۲ نفر بازرس افتخاری اجرا می‌شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، جواد محمدی فشارکی مدیر بازرسی ونظارت اصناف استان اصفهان گفت: در روز‌های پایانی سال و شروع سال جدید، همچنین افزایش عرضه و تقاضا در بازار کالا و خدمات و لزوم پایش بازار مصرف و نظارت بر عملکرد واحد‌های صنفی در عرضه، طرح تشدید بازرسی و نظارت بر اصناف در این استان با نظارت ۳۲۹ بازرس اصناف این استان اجرا می‌شود.

جواد محمدی فشارکی افزود: به منظور جلوگیری از افزایش غیر منطقی قیمت کالا‌های اساسی از سوی برخی از واحد‌های صنفی، طرح ویژه‌ی نظارت با حضور ۸۷ نفر بازرس متخصص و ۲۴۲ نفر بازرس افتخاری اجرا می‌شود.

او بازرسی‌های ویژه ناظران را بر کالا‌های اساسی مورد نیاز مردم در شب عید بیان کردو گفت: بازرسان در صورت مشاهده تخلف با متخلفان بازار برخورد خواهند کرد و پرونده متخلفان به اداره کل تعزیرات حکومتی استان ارسال و بدون نوبت رسیدگی خواهد شد.

مدیر بازرسی ونظارت بر اصناف استان اصفهان گفت: از شهروندان تقاضا می‌شود ناظر افتخاری ما شوند و هرگونه تخلف ازجمله گرانفروشی، کم فروشی، عرضه خارج از شبکه، بدون درج قیمت و نصب نرخ نامه و صورتحساب را به ستاد خبری مدیریت بازرسی و نظارت اصناف استان با شماره تلفن‌های ۱۳- ۳۲۳۵۲۰۱۲ به صورت تلفنی، پیامک به شماره تلفن همراه ۰۹۱۴۰۴۰۳۰۳۹ و یا لینک شکایات مردمی به نشانی وب سایت www.bazresiasnafisf.ir و یا به آدرس اصفهان_ خیابان اردیبهشت جنوبی_ ساختمان اتاق اصناف _ طبقه زیرین، به صورت حضوری گزارش دهند.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.