۵۰۰ دستگاه تبلت به دانش‌آموزان مناطق محروم چهارمحال و بختیاری اهدا می‌شود

استاندار چهارمحال و بختیاری، از اختصاص ۵۰۰ دستگاه تبلت از سوی مرکز آمار ایران برای دانش‌آموزان مناطق محروم استان خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، اقبال عباسی استاندار چهارمحال و بختیاری در جلسه هماهنگی اجرای طرح آجر به آجر، از اختصاص ۵۰۰ دستگاه تبلت از سوی مرکز آمار ایران برای دانش‌آموزان مناطق محروم استان خبر داد و گفت: این تبلت‌ها برای آموزش دانش‌آموزان در مناطق محروم اختصاص پیدا کرده است و به‌زودی در بین آن‌ها توزیع می‌شود.

او با تاکید بر اینکه باید فرهنگ خیری در بین مردم تقویت شود افزود: در همین راستا می‌توان از ظرفیت رسانه‌ها، صدا و سیما، فضای مجازی و ... استفاده کرد.


بیشتر بخوانید


عباسی اضافه کرد: خوشبختانه طبق آمار‌های ارائه شده همراهی مردم در طرح آجر به آجر و پویش‌های مرتبط با آن خوب بوده و می‌توان با تبیین این طرح برای دانش‌آموزان، مشارکت خانواده‌های آن‌ها را نیز در این طرح جلب کرد.

او ادامه داد: برای فرهنگ‌سازی در حوزه مشارکت‌های مردمی در بحث مدرسه‌سازی می‌توان در جلسه آتی شورای آموزش و پرورش در گام اول مشارکت مدیران عضو این شورا را جلب کرد، همچنین می‌توان از ظرفیت سرمایه‌گذاران واحد‌های تولیدی بزرگ استان نیز در همین راستا استفاده نمود.

عباسی در خصوص فرمول رتبه‌بندی استان‌ها در حوزه‌های مختلف گفت: رتبه بندی به شیوه‌های کنونی دارای ایراداتی است و باید بر اساس تمامی شاخص‌ها انجام شود، گاهی این نوع رتبه‌بندی موجب ایجاد رقابت کاذب می‌شود.

او در پایان تاکید کرد: اینکه به صورت مداوم چهارمحال و بختیاری را در تمامی حوزه‌ها محروم معرفی کنیم موجب دلسردی سرمایه‌گذاران می‌شود.

در این استان ظرفیت‌های بزرگی وجود دارد که می‌توان از آن‌ها در راستای پیشرفت و توسعه استفاده کرد.

انتهای پیام/ف

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار