هفته بیست و سوم سری آ ایتالیا؛

میلان - اینتر / جنگ همشهری‌ها برای صدرنشینی

تیم‌های فوتبال میلان و اینتر در حساس‌ترین دیدار این هفته سری آ به مصاف هم می‌روند.

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،  مهمترین دیدار هفته بیست و سوم سری آ ایتالیا، از ساعت ۱۷ و ۳۰ دقیقه، بین تیم‌های همشهری میلان و اینتر در ورزشگاه سن سیرو برگزار می‌شود.

دیدار امروز دو تیم احتمالا حساس‌ترین دیدارشان طی سال‌های اخیر است به دلیل اینکه آن‌ها شانس نخست قهرمانی این فصل کالچو هستند و اینتر با ۵۰ امتیاز در رتبه نخست و میلان با ۴۹ امتیاز در رتبه دوم جدول جای دارد.

پس از سال‌ها با قدرت گرفتن تیم‌های میلان و اینتر جذابیت دوباره به سری آ بازگشته و کورس این ۲ تیم برای قهرمانی به همراه تیم‌های یوونتوس و رم، لیگ ایتالیا را داغ‌تر از قبل کرده است.

دیدار رفت ۲ تیم با نتیجه دو بر یک به سود میلان به پایان رسید، اما شاگردان کونته توانستند در جام حذفی با حذف میلان، انتقام شکست بازی رفت را بگیرند (البته اینتر هم در دور بعد با شکست مقابل یوونتوس از جام حذفی کنار رفت). حال این بار نوبت به شاگردان استفانو پیولی است تا با گرفتن انتقام حذف از کوپا ایتالیا، صدر جدول را هم از نراتزوری پس بگیرند.

 

میلان - اینتر /جنگ همشهری ها برای صدرنشینی

در سال‌های اخیر اینتر شرایط بهتری از میلان داشته و از ۶ دیدار قبلی ۲ تیم، پنج مسابقه را آبی‌های میلان برنده شدند و سهم قرمز و مشکی‌ها فقط یک پیروزی بوده است.

دربی دلامادونینا یکی از قدیمی‌ترین شهرآورد‌های جهان است و این دو تیم امروز برای دویست و نود و نهمین بار مقابل هم قرار می‌گیرند. آندره شوچنکو ستاره اوکراینی سابق میلان با ۱۴ گل بهترین گلزن تاریخ دلامادونینا محسوب می‌شود. بهترین پیروزی تاریخ ۲ تیم هم به برد ۶ بر صفر قرمز‌ها مقابل آبی‌ها در سال ۲۰۰۱ مربوط می‌شود.

تقابل دوباره زلاتان ایبراهموویچ ستاره کهنه کار میلان با روملو لوکاکو ستاره بلژیکی اینتر از جذابیت های دیگر این مسابقه است.

این ۲ بازیکن بهترین گلزنان تیمشان (زلاتان با ۱۴ گل در ۱۲ مسابقه و لوکاکو با ۱۶ گل در ۲۱ مسابقه) و از شانس‌های آقای گلی این فصل محسوب می‌شوند. علاوه بر این درگیری شدید این ۲ بازیکن در بازی قبلی ۲ تیم در کوپا ایتالیا که حاشیه‌های زیادی داشت هم می‌تواند تقابل این ۲ را در بازی امروز هیجان انگیز کند.

اینتر از جام حذفی و لیگ قهرمانان اروپا حذف شده و مدیران این باشگاه با هزینه زیادی که در این فصل انجام دادند قطعا آخرین جام باقی مانده یعنی اسکودتو را از کونته می‌خواهند و اگر این مربی نتواند این فصل سری آ را فتح کند، به عنوان یک مربی ناکام در اینتر شناخته خواهد شد. میلان هم اگر چه از جام حذفی کنار رفته، اما همچنان در لیگ اروپا حضور دارد و با توجه به بازیکنانی که روسونری در اختیار دارد، شاید هیچ کسی از استفانو پیولی قهرمانی در سری آ را انتظار نداشته باشد و اگر موفق به این کار شود، دستاورد بزرگی برای او به حساب می‌آید.

میلان در حالی گام به این میدان می‌گذارد که هفته گذشته یک شکست عجیب مقابل اسپتزیا متحمل شد، اما در سوی مقابل اینتر توانست لاتزیوی آماده را شکست دهد و صدر را از میلان بگیرد.

ترکیب احتمالی میلان: دوناروما، رومانیولی، کیائر، کالابریا، تئو هرناندز، تونالی، کسیه، سالیمیکرز، چالهانغلو، ربیچ و ایبراهیموویچ.

ترکیب احتمالی اینتر: هندانوویچ، دی فرای، اشکرینیار، باستونی، بروزویچ، اریکسن، بارلا، حکیمی، پرشیچ، مارتینز و لوکاکو.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار