توزیع سیمان ۲۵ هزار تومانی در هندیجان

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت هندیجان از توزیع سیمان با قیمت مصوب ۲۵ هزار تومان در شهرستان خبر داد.

مهرداد اسکندری رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت هندیجان در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، گفت: توزیع سیمان به نرخ مصوب هر پاکت ۲۵ هزار تومان در شهرستان آغاز شده است.

او هدف از این اقدام را رفع مشکل تامین سیمان و جلوگیری از بروز تخلفات برای خرید این محصول عنوان کرد و افزود: متقاضیان اعم از مالکان شخصی و پیمانکاران می‌توانند برای دریافت سیمان دولتی با داشتن پروانه ساخت معتبر به اداره صمت شهرستان مراجعه کنند.

اسکندری اظهار داشت: با توجه به شیوع گسترده بیماری کرونا ویروس و افزایش قدرت انتشار و سرایت آن، از شهروندان و متقاضیان مصالح ساختمانی خواهشمندیم هنگام مراجعه برای خرید و دریافت کالای موردنیاز خود شیوه نامه‌های بهداشتی را رعایت کرده و از مراجعه بدون ماسک به اداره صنعت، معدن و تجارت هندیجان خودداری کنند، چراکه براساس دستور‌های ابلاغ شده، از ارائه خدمات به افراد بدون ماسک معذوریم.

طی هفته‌های گذشته به علت تعطیلی تعدادی از کارخانه‌های سیمان در خوزستان، قیمت هر پاکت از این محصول افزایش چشمگیری یافت و به قیمت ۴۰ هزار تومان در بازار عرضه می‌شد که واکنش پیمانکاران و متولیان ساخت و ساز را در پی داشت.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.