کدخدایی خبر داد؛

شرکت ۴۰۰ نفر از نخبگان در زمینه ایده نگار بحران کرونا و مشارکت در انتخابات ریاست جمهوری

سخنگوی شورای نگهبان از شرکت ۴۰۰ نفر از نخبگان در زمینه ایده نگار بحران کرونا و مشارکت در انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۰ خبر داد.

به گزارش خبرنگار  مجلس گروه  سیاسی  باشگاه  خبرنگاران  جوان، عباسعلی کدخدایی سخنگوی شورای نگهبان در نشست رقابت ایده نگاره بحران کرونا و مشارکت در انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۰ که در دانشگاه شریف برگزار شد، اظهار کرد: ویروس کرونا که جامعه بشریت را درگیر کرده است، در همه جای کشور مردم را هم درگیر خود کرده و مسئولان به دنبال این هستند تا در حوزه اجرایی و مسئولیتی مشکلات این ویروس منحوس را برطرف کنند.

وی با قدردانی از کادر بهداشت و درمان کشور در مبارزه با ویروس کرونا گفت: پژوهشکده شورای نگهبان، دانشگاه علوم پزشکی و معاونت علمی فناوری نیز به همراه مجلس و دولت با مصوبه هایشان در این مبارزه با ویروس کرونا کمک رسانی کرده اند.

کدخدایی تصریح کرد: فقط مسئولان دستگاه‌ها نمی‌توانند بار مبارزه را به دوش بکشند. به علاوه همه مردم و آحاد جامعه باید در این زمینه یاری کنند.

سخنگوی شورای نگهبان تصریح کرد: چیزی حدود ۴۰۰ نفر از نخبگان در زمینه ایده نگار بحران کرونا و مشارکت در انتخابات شرکت کردند و امیدواریم این حرکت در بخش‌های دیگر و نظرخواهی از مردم و نخبگان ادامه یابد؛ چراکه می‌تواند مشکلاتمان را در مسائل کشور حل کند.


بیشتر بخوانید


کدخدایی با تاکید بر اینکه سلامت انتخابات یعنی صیانت از آرای مردم اهمیت دارد، اما باید سلامت مردم را هم مدنظر قرار دهیم، اظهار کرد: در انتخابات هم سلامت انتخابات و هم سلامت مردم برای ما مهم است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار