نماینده ولی فقیه در استان قزوین:

اقدامات ستاد اجرایی فرمان امام خمینی (ره) آبروی نظام است

نماینده ولی فقیه در استان قزوین گفت: کار‌ها و اقداماتی که ستاد اجرایی فرمان امام خمینی (ره) انجام می‌دهد، آبروی نظام و گره‌گشای مشکلات مردم است.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین، حجت الاسلام و المسلمین عابدینی نماینده ولی فقیه در استان در دیدار جمعی از مدیران ستاد اجرایی فرمان امام (ره) گفت: در سالی که مردم با بحران بیماری کرونا مواجه شدند، دستاورد‌های ستاد اجرای فرمان امام خمینی (ره) و زیرمجموعه‌های این نهاد انقلابی، در کنترل این بیماری کمک بسیاری کرد و ان‌شاءالله دستاورد‌های اخیر، به کنترل کامل این بیماری بینجامد.

امام جمعه قزوین افزود: همه مسئولان بسیج شوند تا با شناسایی دقیق مشکلاتِ محرومان و مستضعفان، آن‌ها را برطرف کنند و در مسیر خدمت به مردم با جدیت پای کار باشند.

 حجت الاسلام و المسلمین عابدینی حفظ کرامت مردم را یکی از رسالت‌های مهم دینی برشمرد و افزود: خدا فرموده باید به گونه‌ای زمینه‌سازی شود که مردم خودشان برای عدالت به میدان بیایند و برای تحقق این هدف نیازمند ارتقای سطح فرهنگی و تحول در این عرصه هستیم.

او با تأکید بر اینکه مسئولیت‌ها در نظام اسلامی، امانت‌های الهی محسوب می‌شوند، افزود: خداوند در باب امانت‌های الهی دستور داده است که امانت‌ها را به اهلش بسپارید و اگر غیر از این باشد نمی‌توانیم در قیامت پاسخگو باشیم.

امام جمعه قزوین در پایان انتصاب سیدمهدی میرغفاری به عنوان مدیرکل جدید ستاد اجرایی فرمان امام خمینی (ره) قزوین را تبریک و از خدمات مرتضی فرخی مدیرکل پیشین قدردانی کرد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار