۲ هزار و ۶۷۵ بیمار سخت درمان تحت پوشش کمیته امداد لرستان هستند

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) لرستان گفت: ۲ هزار و ۶۷۵ بیمار سخت درمان (صعب العلاج) تحت پوشش این نهاد هستند و امسال ۸۳۹ میلیون تومان برای آن‌ها هزینه شده است.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از لرستان،جاسم محمدی فارسانی،مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) لرستان بیان کرد: همچنین ۲۳۵ بیمار خاص نیز تحت پوشش این نهاد قرار دارند که در سالجاری جهت خدمات درمانی فرانشیز، آزمایش، بستری، سونو گرافی و عکسبرداری آنان ۹۴ میلیون تومان هزینه شده است.

او با بیان اینکه تاکنون یک میلیارد و ۴۵۰ میلیون تومان وام کارگشایی به مددجویان آسیب دیده از کرونا در این استان پرداخت شده است ادامه داد: همچنین ۱۵ هزار بسته غذایی نیز بین این افراد توزیع شد.

محمدی فارسانی ادامه داد: وام قرض الحسنه تخصیصی بنیاد مستضعفان به مبلغ یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان نیز با سرانه پنج میلیون تومان به هر مددجوی آسیب دیده از کرونا پرداخت شده است.

او با بیان اینکه در این راستا وام‌های قرض الحسنه صندوق امداد ولایت به مدت سه ماه در استان امهال شد اظهار داشت: همچنین مبلغ ۱۰ میلیون تومان تسهیلات بلاعوض به خانوار‌های مددجویانی که سرپرست خود را به دلیل کرونا از دست دادند اعطا شد.

محمدی فارسانی گفت: تمام خانواده‌های فاقد درآمد که سرپرست خود را در اثر کرونا از دست داده اند تحت پوشش این نهاد قرار گرفتند و تاکنون ۹۵ هزار خانوار با همکاری فروشگاه‌های زنجیره‌ای رفاه استان از بسته‌های حمایتی غذایی بهره‌مند شدند.

او ادامه داد: همچنین یک میلیارد و ۳۵۰ میلیون تومان به سه هزار و ۵۶۴ خانوار غیر مددجو که به دلیل کرونا آسیب دیده اند بصورت بلاعوض و بر حسب بعد خانوار پرداخت شده است.

۱۰۴ هزار و ۵۰۰ خانوار با جمعیت ۲۳۰ هزار نفر تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) لرستان هستند.

انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار