پیشرفت ۹۵ درصدی بیمارستان ۳۱۰ تختخوابی جهرم

ساختمان بیمارستان ۳۱۰ تختخوابی جهرم با ۹۵ درصد پیشرفت فیزیکی تا پایان سال ۹۹ آماده تحویل است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، معاون وزیر راه و شهرسازی و رییس سازمان مجری ساختمان‌ها و تاسیسات دولتی و عمومی در حاشیه بازدید از روند ساخت بیمارستان ۳۱۰ تختخوابی شهرستان جهرم گفت: ساختمان اصلی بیمارستان ۳۱۰ تختخوابی شهر جهرم هم اینک ۹۵ درصد پیشرفت فیزیکی دارد و تا پایان سال ۹۹ به وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی تحویل داده خواهد شد.

علی نبیان، افزود: طبقه‌های چهارم و پنجم این بیمارستان تکمیل شده و در حال حاضر طبقه زیر زمین آن با همکاری دانشگاه علوم پزشکی این شهر در دست تجهیز است.

او اضافه کرد: بخش وسیعی از محوطه بیرونی این بیمارستان نیز آسفالت شده و روند بهسازی این محوطه رو به اتمام است.

معاون وزیر راه و شهرسازی تصریح کرد: ساختمان اصلی این بیمارستان هفت طبقه، بیش از ۱۹ هزار مترمربع زیربنا دارد و مساحت ساختمان‌های جنبی آن نیز ۲ هزار و ۶۱۷ مترمربع است.

نبیان اضافه کرد: این بیمارستان در زمینی به مساحت ۶۰ هزار مترمربع ساخته شده است، و دارای رای بخش‌های درمانگاه، اورژانس، بستری زنان و مردان، اطفال، جراحی، مراقبت‌های ویژه بزرگسالان و نوزادان است.

نبیان گفت: در نشستی که با حضور رییس کمیسیون عمران و نماینده شهرستان‌های جهرم و خفر در مجلس شورای اسلامی و رییس دانشگاه علوم پزشکی جهرم داشتیم، تصمیم‌های لازم برای تسریع در تکمیل این بیمارستان گرفته شد.

رییس سازمان مجری ساختمان‌ها و تاسیسات دولتی و عمومی، ادامه داد: در هفته‌های آینده نیز به اتفاق معاون وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی از این طرح دیدن می‌کنیم تا مراحل پایانی آن را مورد ارزیابی قرار دهیم و می‌کوشیم که ظرف مدت کوتاهی این بیمارستان به بهره‌برداری برسد.

با بهره برداری از این بیمارستان تخصصی و فوق تخصصی علاوه بر مردم جهرم، مردم جنوب استان و کشور هم از خدمات درمانی آن بهره مندمی شوند.

شهرستان جهرم در فاصله ۱۹۳ کیلومتری جنوب شرقی شیراز قرار دارد.

انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.