عضو شورای اسلامی شهر بافق گفت: اگر تامین خوراک صورت نگیرد شرکت سنگ آهن مرکزی ایران_ بافق با تعدیل نیرو روبرو می‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد، محمد رنجبر نائب رئیس شورای اسلامی شهرستان بافق، گفت: خوراک واحد‌های صنعتی از آنومالی‌های منطقه تامین شود.

او در جلسه‌ای که با حضور وزیر صمت در هتل نیکان برگزار شد با بیان اینکه تامین خوراک واحد‌های صنایع جوار معدنی شهرستان از اهمیت بالایی برخوردار است، عنوان کرد: حیات شهرستان به معادن وابسته است.

او با اشاره به اینکه اگر تامین خوراک صورت نگیرد شرکت سنگ آهن مرکزی ایران_ بافق با تعدیل نیرو روبرو می‌شود، تصریح کرد: آنومالی‌هایی که اکتشاف آن به همت این شرکت انجام شده و صورتجلسه آن نیز تنظیم شده در سال ۸۵ شصت و دو آنومالی آن از منطقه جدا شده است.

رنجبر ادامه داد: ایمیدرو آنومالی‌ها را فروش می‌گذارد، اما تامین خوراک واحد‌های جوار معدنی چه بخش خصوصی شامل فولاد بافق و شرکت سنگ آهن مرکزی ایران_ بافق و دیگر صنایع که قصد سرمایه گذاری دارند دچار مشکل می‌شوند.

رنجبر با اشاره به اینکه اگر بخواهیم اشتغال شهرستان با توجه به رشد جمعیت پایدار بماند باید صنایع جوار معدنی را مستقر کنیم، یادآور شد: با توجه به وجود آنومالی‌ها چه لزومی دارد که معدن در پنج کیلومتری صنایع جوار معدنی باشد و از این محل به هر سیاستی خوراک بیرون رود.

انتهای پیام/و

برچسب ها: بافق یزد ، شورای شهر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار