تازه‌های نشر؛

کتاب‌های جدیدی که در انتشارات صاد منتشرشدند

کتاب‌های «گاف»، «آماده ترور باش» و «سلفی با خرابکار» به تازگی در انتشارات صاد منتشرشدند.

به گزارش خبرنگار حوزه ادبیات  گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان انتشارات صاد به تازگی کتاب‌های جدیدی منتشر کرده است در اینجا به برخی از این آثار اشاره می‌کنیم:


بیشتربخوانید


«گاف»

کتاب «گاف» اثر سارا گریانلو در انتشارات صاد و ۲۱۸ صفحه منتشرشد. در این اثر روایت دردنگاری مردمانی روایت می‌شود که صدای بلندی ندارند. ارغوان و ایمان زوج معلمی هستند که زندگی‌ عادی دارند. ناگهان تصمیم می‌گیرند برای کمک به اقشار محروم جامعه به یک گروه جهادی ملحق شوند. در سیر بازدید از خانواده‌های آسیب دیده زندگی این زوج جوان متحول می‌شود.

«آماده ترور باش»

مجموعه داستان «آماده ترور باش» اثر علی براتی کجوان در انتشارات صاد منتشرشد. قصه‌های به ظاهر ساده‌ای را از مردمانی روایت می‌کند که بنای انقلاب را چیدند. از پسرنوجوانی که بسته اعلامیه‌ها را در میان نگاه‌های جستجوگر ماموران ساواک به مقصد می‌رساند تا خواهری نگران که کیفی پر از اعلامیه را جابه جا می‌کند.

«سلفی با خرابکار»

داستان نوجوان «سلفی با خرابکار» اثر طاهره مشایخ در انتشارات صاد و ۱۹۸ صفحه منتشر شد. این اثر داستان نوجوانی کنجکاو به نام «یونس» را روایت می‌کند که به دنبال مواجهه با عکسی در نمایشگاه و شباهت مرد با یکی از اقوام مادری اش سعی می‌کند به راز این شباهت پی ببرد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.