کارشناس فوتسال:

نمی‌توان قهرمان لیگ برتر فوتسال را پیش بینی کرد

کارشناس فوتسال درباره کیفیت رقابت‌های لیگ برتر توضیحاتی را بیان کرد.

اسماعیل تقی پور کارشناس فوتسال در گفت و گو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره سطح کیفی مسابقات لیگ برتر اظهار داشت: امسال برای اولین بار در تاریخ لیگ برتر تیم‌ها به ۲ گروه ۷ تیمی تقسیم شدند. باشگاه‌ها از قبل تجربه چنین کاری را نداشتند و همین موضوع باعث شد هفته‌های اول کیفیت مسابقات پایین بیاید، اما هر چه از لیگ گذشت کیفیت بازی‌ها بالا رفت. مثلا تیم ملی حفاری اهواز ابتدای فصل نتوانست نتیجه مناسبی کسب کند، اما هفته به هفته کیفیت این تیم بهتر شد.


بیشتر بخوانید


سطح مسابقات لیگ برتر بسیار خوب شده است

سرمربی سابق تیم فوتسال مس سونگون افزود: من چند بازی آخر لیگ را دیدم. تیم‌ها آن هماهنگی لازم را به دست آورده و سطح بازی‌ها هم بسیار خوب شده است.

نمی‌توان از الان پیش بینی کرد کدام تیم قهرمان لیگ می‌شود

تقی پور در پاسخ به این سوال که امسال شانس کدام تیم برای قهرمانی بیشتر است بیان داشت: از الان نمی‌توان پیش بینی کرد که کدام تیم می‌تواند قهرمان شود. اگر بخواهم از روی تعصب صحبت کنم می‌گویم که مس سونگون قهرمان می‌شود، اما هنوز هیچ چیزی مشخص نیست زیرا سایر تیم‌ها خوب کار کرده اند. درست است که ۲ تیم مس سونگون و گیتی پسند از بازیکنان بزرگ و با تجربه‌ای برخوردار هستند، اما از آن طرف می‌بینیم که تیم‌هایی مثل کراپ و مقاومت البرز هم خیلی خوب کار کرده اند.

پایه و اساس مس سونگون از روز اول درست گذاشته شده است

سرمربی سابق مس سونگون درباره عملکرد این تیم در مسابقات لیگ برتر بیان کرد: مس سونگون امسال تیم خوبی دارد. زمانی که من در مس حضور داشتم تیم را به گونه‌ای بستیم که با جدا شدن یکی، ۲ بازیکن تیم دچار دگرگونی نشود. به همین دلیل می‌بینیم که این تیم امسال هم مدعی کسب عنوان قهرمانی است. پایه و اساس تیم از روز اول درست گذاشته شده است.


بیشتر بخوانید


اگر جام ملت‌ها لغو نمی‌شد تیم ملی در جام جهانی کار راحت تری داشت

تقی پور درباره لغو مسابقات جام ملت‌های آسیا  گفت: لغو جام ملت‌ها باعث شده تیم ملی ضربه بدی بخورد. به هر حال تیم ملی فوتسال امسال می‌توانست در رقابت‌های جام ملت‌ها دوباره به مقام قهرمانی برسد. اگر جام ملت‌ها برگزار می‌شد تیم ملی در جام جهانی کار راحت تری داشت، اما با لغو این رقابت‌ها کار ما در جام جهانی سخت است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار