پورتو - ماریتیمو؛ تقابل پرسپولیسی‌ها در لیگ برتر پرتغال

تیم‌های فوتبال پورتو و ماریتیمو در لیگ پرتغال امشب به مصاف یکدیگر می‌روند.

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، در چارچوب رقابت‌های هفته بیستم لیگ فوتبال پرتغال، امشب یک بازی برگزار می شود. تیم‌های فوتبال پورتو و ماریتیمو از ساعت ۲۲:۳۰ به وقت ایران مقابل یکدیگر قرار خواهند گرفت.

مهدی طارمی در تیم پورتو بازی می‌کند و امیر عابدزاده و علی علیپور عضو تیم ماریتیمو هستند.

مهدی طارمی پس از اینکه بازی های درخشانی در ریوآوه انجام داد و دومین گلزن برتر لیگ پرتغال شد، مورد توجه تیم های سرشناس این لیگ قرار گرفت اما ترجیح داد که در پورتو فوتبال خود را ادامه دهد.

مهاجم اسبق پرسپولیس در ۲ هفته ابتدایی لیگ پرتغال به عنوان بازیکن جانشین به میدان رفت. البته او در بازی اول موفق شد و به محض ورود به زمین پنالتی بگیرد. طارمی رفته رفته موفق شد خودش را به سرمربی پورتو تحمیل کند و به یکی از بازیکنان کلیدی کونسسائو تبدیل شود. آخرین شاهکار طارمی هم در بازی با یوونتوس در لیگ قهرمانان اروپا رقم خورد که موفق شد دقیقه ۲، گل اول تیمش را به ثمر برساند.

علی علیپور پس از اینکه با تیم پرسپولیس قهرمان لیگ برتر کشورمان شد، ترجیح داد در اروپا به فوتبال خود ادامه دهد. او به تیم ماریتیمو پیوست تا هم بازی امیر عابدزاده شود اما نتوانست در این تیم جا بیفتد و هیچ گلی هم برای ماریتیمو به ثمر نرسانده است.

پورتو فصل گذشته قهرمان لیگ پرتغال شد اما این فصلی در رده دوم قرار دارد و از اسپورتینگ لیسبون کمی دور شده است.

امیر عابدزاده سومین چهره ایرانی این مسابقه است که سومین فصل حضور خود را در لیگ پرتغال و تیم ماریتیمو سپری می کند. او در چند بازی اخیر دروازه بان ذخیره بوده است اما با توجه به شکست ماریتیمو و دریافت ۳ گل در بازی قبل، انتظار می‌رود مقابل پورتو بازی کند تا شاهد تقابل جذاب عابدزاده و طارمی باشیم.

بازی رفت ۲ تیم با برتری ۳ بر ۲ ماریتیمو به پایان رسید. در آن دیدار امیر عابدزاده ضربه پنالتی الکس تلس را مهار کرد و بهترین بازیکن زمین شد.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار