تسهیلات کم بهره به اصناف سوخته در مهاباد اعطا می‌شود

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) آذربایجان غربی گفت: تسهیلات کم بهره ۱۰۰ تا ۱۵۰ میلیون ریالی به اصناف سوخته بازارچه مهاباد اعطا می‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد، عزیز سهندی مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) آذربایجان غربی در حاشیه بازدید از اصناف آسیب دیده بازارچه قدیم مهاباد، اظهار کرد: به اصنافی که کمتر آسیب دیده اند بر اساس برآورد‌ها تسهیلات کم بهره ۱۰۰ تا ۱۵۰ میلیون ریالی  اعطا می‌شود.

سهندی افزود:  تاکنون ۷ هزار فرصت شغلی در آذربایجان غربی ایجاد شده که تا پایان امسال به ۸ هزار فرصت شغلی می‌رسد.

او ادامه داد: همچنین ۲۴۴ میلیارد تومان اعتبار توسط این نهاد از بانک‌ها جذب برای امور اشتغال زایی و رونق تولید هزینه شده است.


بیشتر بخوانید


عارف خدرلو فرماندار مهاباد نیز گفت: بهتر است تا قبل از عید تسهیلات لازم به اصناف آسیب دیده از آتش سوزی بازارچه قدیم این شهرستان ارائه شود.

خدرلو با اشاره به اینکه کمک به بازسازی مغازه‌های آسیب دیده در صدر برنامه‌های مسئولان است، اذعان کرد: برای حمایت از بازاریان آسیب دیده دستگاه‌های شهرستان نیز در سطح استانی و کشوری پیگیری جبران خسارت اصناف متضرر بازارچه قدیم این شهرستان هستند.

او افزود: با تلاش خیران نیز یک پویش با عنوان " پویش مردمی حمایت از بازسازی بازارچه قدیم مهاباد" برای جمع آوری کمک‌های مردمی در این شهرستان به راه افتاده است.

فرماندار مهاباد تصریح کرد: کمک به کسب و کار‌های آسیب دیده و اشتغال زایی و توانمندسازی از اولویت‌های کاری این اداره در خصوص اصناف آسیب دیده بازارچه اصغری است.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) آذربایجان غربی به همراه معاون استاندار و فرماندار و رئیس کمیته امداد شهرستان مهاباد از روند احداث بازارچه اصغری این شهرستان  بازدید کردند.

انتهای پیام / س خ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.