رییس شورای اسلامی شهر خرم‌آباد گفت: مدیریت شهری خرم‌آباد مطلوب و رضایت از فعالیت شهرداری آن در حد انتظار نیست.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از لرستان، رستم کوشکی،رییس شورای اسلامی شهر خرم‌آباد در جلسه شورای اسلامی شهر خرم آباد تصریح کرد: شهر با رونق گردشگری، وجود آسفالت مطلوب و فضاسازی زیبا چشم نواز است که هر کدام از اعضای شورا معتقد هستند مدیریت شهری در این خصوص ضعیف است.

او اظهار کرد: یکی از مشکلات و معضلات اصلی خرم آباد، جاری شدن آب‌های سطحی و آبگرفتگی در زمان بارندگی است و با وجود اینکه یکی از برنامه‌های شورا رفع این مشکل بود، اما تاکنون اقدام مثبتی از سوی مدیریت شهری صورت نگرفته است.

کوشکی افزود: یکی از پروژه‌های بلاتکلیف خرم آباد، احداث سکوی استقبال از قهرمانان است که طی آبان ماه سالجاری اعتبار لازم برای آن از سوی مدیریت شهری ۲۰۰ میلیون تومان عنوان شد، اما طی چندین ماه هنوز نتوانسته است این کار ساده را به اتمام برساند.

او بیان کرد: باوجود گلایه نماینده، ولی فقیه در لرستان و امام جمعه خرم آباد نسبت به وجود مشکلات متعدد شهری و قول مساعد شهردار برای رفع آنها، اما اقدام مثبتی رخ نداده است.

او  ادامه داد: وضعیت نامناسب آسفالت کوچه ها، معابر و خیابان‌ها نیز یکی دیگر از معضلات اصلی شهر است که در این مورد نیز هیچ گونه اقدام مطلوبی صورت نگرفته است.

کوشکی بیان کرد: در حال حاضر قدرت انتخاب محله‌ها برای آسفالت در دست تعدادی از اعضای شورای شهر است که ارتباط خوبی با مدیریت شهری دارند در حالی که می‌بایست کوچه‌ها و معابر خاکی در اولویت آسفالت قرار بگیرد.

او گفت: فروش آهن آلات فضای سبز و شهربازی یکی دیگر از اقداماتی بود که می‌بایست انجام و پول آن صرف ساختمان فضای سبز شود، اما تاکنون کمترین اقدامی در این خصوص صورت نگرفته است.

او تصریح کرد: حقوق معوقه کارگران فضای سبز، تنظیف و جایگاه سوخت نیز از دیگر مشکلات است که با توجه به پایان سال، لازم است تدابیر ویژه‌ای جهت رفع این مسائل اندیشیده شود.

رییس شورای اسلامی شهر خرم آباد تعطیلی دانشگاه و مرکز علمی کاربردی شهرداری را اتفاق ناخوشایندی دانست و با ابراز نارضایتی از غیبت شهردار در جلسه رسمی، گفت: شهردار خرم آباد در تمامی جلسات مدیران حضور دارد، اما در جلسات رسمی شورا که حیطه فعالیت مدیریت شهری است شرکت نمی‌کند.

انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.