حضور در انتخابات ۱۴۰۰ یک وظیفه است

دبیر کارگروه انتخاباتی یاوران اصلح لرستان گفت: حضور در انتخابات شورای اسلامی شهر و روستا و ریاست جمهوری در سال ۱۴۰۰ یک وظیفه است که باید جدی و موثرتر از گذشته در این رویداد مشارکت داشته باشیم.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از لرستان، مسعود کریمی بیرانوند،دبیر کارگروه انتخاباتی یاوران اصلح لرستان روز دوشنبه به رسانه‌ها اعلام کرد: کارگروه یاوران اصلح با لبیک به فرمایش رهبر معظم انقلاب در خصوص تلاش برای برگزاری انتخابات پرشور و انتخاب افراد اصلح پایه گذاری شد و در انتخابات سال گذشته مجلس شورای اسلامی عملکرد به نسبت مطلوب و رضایت بخشی داشت.

او افزود: این کارگروه از سوی تشکل اسلامی دانشجویان و دانش‌آموختگان لرستان که قدمت ۳۰ ساله در زمینه‌های فرهنگی، اجتماعی، اقتصادی و سیاسی دارد پایه گذاری شده است و تلاش دارد بتواند زمینه ورود افراد اصلح، کارآمد و انقلابی را برای خدمت رسانی مهیا کند.

دبیر کارگروه انتخاباتی یاوران اصلح لرستان بیان کرد: تیم تخصصی این کارگروه متشکل از جوانان صاحب‌نظر در حوزه‌های فرهنگی، اجتماعی، سیاسی، رسانه‌ای و اقتصادی گرد هم آمده است و تلاش دارد در انتخابات آتی شورای شهر صلاحیت‌های فردی، تخصصی و کاری کاندیدای شورای را به طور دقیق و هوشمندانه بررسی و در نهایت افراد اصلح را به مردم معرفی کند.

کریمی بیرانوند با اشاره به اینکه همواره بخشی از انتقادات و نارضایتی‌های عمومی، ناشی از عملکرد شورای اسلامی شهر‌ها بوده است، گفت: این کارگروه پروژه‌هایی طراحی کرده است تا بعد از طی مراحل مختلف، کاندیدا‌ها را مورد ارزیابی و پایش قرار دهد و در نهایت برای شرکت در انتخابات، حمایت و همراهی لازم را خواهد داشت.

او  بیان کرد: وظیفه اصلی این کارگروه در درجه اول کار علمی و فرهنگ سازی برای مشارکت حداکثری و آگاهانه مردم در انتخابات است، بنابراین ستاد انتخاباتی یاوران اصلح از اکنون و بدون تبلیغ برای کاندیدای خاصی شروع به فعالیت و تنها در زمان قانونی تبلیغات انتخاباتی اسامی نامزد‌های اصلح را اعلام می‌کند.

او  با اشاره به اینکه برای انتخابات سال ۱۴۰۰ حضور جدی و موثری خواهیم داشت گفت: بررسی صلاحیت نامزد‌های انتخابات شورای اسلامی شهر خرم‌آباد و دیگر شهرستان‌های استان با نگاه دقیق و علمی خواهد بود.

سیزدهمین انتخابات ریاست‌جمهوری ایران ۲۸ خرداد ۱۴۰۰ همزمان با انتخابات ششمین دوره شورا‌های اسلامی شهر و روستا برگزار خواهد شد.

لرستان با ۱۱ شهرستان دارای ۹ حوزه انتخابیه است.

انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
احمدی
۱۶:۴۲ ۰۴ اسفند ۱۳۹۹
با امید موفقیت برای کارگروه اصلح
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۴۱ ۰۴ اسفند ۱۳۹۹
دورود بر دکتر کریمی
آخرین اخبار