برگزاری کنگره لشکر فرشتگان تاریخ‌ساز در استان قزوین

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین گفت: کنگره استانی لشکر فرشتگان تاریخ‌ساز به منظور تجلیل از مقام والای ۱۷ زن شهید و ۱۲ زن جانباز قزوینی برگزار می‌شود.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین،غلامرضا حقایق‌پور مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین گفت:کنگره ملی لشکر فرشتگان تاریخ‌ساز به منظور تجلیل از مقام والای ۱۷ هزار زن شهید، جانباز و آزاده کشور در اسفند ماه به مناسبت روز بزرگداشت شهدا برگزار می‌شود.

حقایق‌پور افزود: در راستای این برنامه، کنگره استانی لشکر فرشتگان تاریخ‌ساز به منظور تجلیل از ۱۷ زن شهید و ۱۲ زن جانباز استان قزوین و ارج نهادن به رشادت‌ها و ایثارگری‌های این عزیزان در دوران انقلاب و دفاع مقدس برپا می‌شود.

او اضافه کرد: امروز وظیفه مسئولان فرهنگی است که در راستای معرفی این زنان به عنوان الگو تلاش کنند تا دختران و زنان امروز جامعه از آن‌ها الگوبرداری کنند.

به گفته حقایق پور،این کنگره در آستانه ولادت امام علی (ع)، روز پدر، روز چهارشنبه ششم اسفند ماه ساعت ۱۰ – ۱۲ در سالن اجتماعات شهید امامی استانداری قزوین برپا خواهد شد.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین ادامه داد: همچنین رسانه‌های استان قزوین در تبیین نقش زنان در دوران انقلاب و دفاع مقدس دست به قلم شوند تا با تولید محتوای کیفی، آحاد جامعه را بیشتر با این قشر معظم آشنا کنند.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار