تشریح جزئیات ممنوعیت تردد مسافر از پایانه‌های مرزی استان کرمانشاه

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه گفت : براساس اعلام ستاد مقابله با کرونا، تردد مسافر از پایانه‌های مرزی پرویزخان و خسروی تا اطلاع ثانوی ممنوع است.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، فریبرز کرمی مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه گفت : خروج مسافران ایرانی به کشور عراق ممنوع است و پذیرش هموطنان ایرانی که از خاک عراق به ایران قصد عزیمت دارند فقط با در دست داشتن برگه آزمایش تست کرونا امکان پذیر است و داشتن برگ آزمایش الزامی است.

او گفت : تردد مسافران از پنج مرز خسروی، پرویزخان، شیخ صله، شوشمی و سومار پس از همه گیری ویروس کرونا به جز در مواردی که همسر فرد ایرانی در کشور عراق باشد و یا بالعکس، ممنوع شده است.

کرمی افزود: خروج اتباع عراقی به کشور عراق با محدودیت از طرف دولت عراق صورت می‌پذیرد و ورود اتباع عراقی به ایران ممنوع است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه با بیان اینکه ممنوعیت تردد مسافر از مرز‌های رسمی این استان موضوع تازه‌ای نیست، افزود: تنها تردد رانندگان خودرو‌های ترانزیت درصورت منفی بودن تست کرونایی که در نقطه صفر مرزی از آن‌ها گرفته می‌شود، بین دو کشور امکان پذیر است .

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار