نماینده شهرستان بروجن در مجلس شورای اسلامی:

پروژه آبرسانی بن به بروجن با حکم یک قاضی در استان دیگر متوقف نمی‌شود

نماینده شهرستان بروجن در مجلس شورای اسلامی گفت: پروژه آبرسانی بن به بروجن طرحی نیست که با حکم یک قاضی در استان دیگر متوقف شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، حجت‌الاسلام امیرقلی جعفری نماینده شهرستان بروجن در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: پروژه آبرسانی بن به بروجن طرحی نیست که با حکم یک قاضی در استان دیگر متوقف شود.

او افزود: اجازه نمی‌دهیم با اقدامات نسنجیده آرامش مردم چهارمحال و بختیاری بهم بریزد.


بیشتر بخوانید


جعفری اضافه کرد: مسئولان باید دقت کنند از حرکات و رفتار‌هایی که با احساسات مردم بازی می‌کند خودداری شود.

او ادامه داد: این بسیار بی‌معنی است که به مردم استانی که خود آب دارند بگوییم شما حق برداشت ندارید و این آب باید برای مصارف صنعت و کشاورزی به استان دیگر انتقال پیدا کند، این بازی با احساسات مردم است.

جعفری گفت: هشدار می‌دهیم در این موقعیت حساس باید از حرکاتی که احساسات مردم را برمی‌انگیزد، خودداری شود.

او افزود: این پروژه نیاز آب شرب نیمی از مردم استان را تأمین خواهد کرد که تنها ۲۰۰ تا ۲۵۰ متر آن در استان همجوار قرار دارد و علی‌القاعده قاضی یک استان دیگر نمی‌تواند برای توقف پروژه ما حکمی صادر کند.

جعفری اضافه کرد: اگر قرار است پروژه‌ای تعطیل شود باید پروژه‌هایی مانند تونل اول کوهرنگ، تونل دوم و سوم که فاقد برخی مجوزات است و همچنین گلاب که هیچ مجوزی ندارد، تعطیل شود.

او ادامه داد: وقتی قرار است پروژه‌ای که برای تأمین آب شرب مردم استان خودمان است تعطیل شود باید تمام پروژه‌های آبرسانی برای استان‌های دیگر هم تعطیل شود.

انتهای پیام/ف

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار