جابجایی ۳ میلیون و ۷۵۲ هزار تن کالا در استان اردبیل

معاون حمل ونقل اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان اردبیل گفت: ۳ میلیون و ۷۵۲ هزارتن کالا در استان جابجا شده است.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، رضا شیرین زاده، معاون حمل ونقل اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان اردبیل در بازدید از شرکت‌های حمل ونقل شهرستان نمین گفت:۲۶۳ هزارو ۹۳۲ برگ بارنامه نیز در ۱۱ ماه گذشته صادر شده است.

او با بیان اینکه وضعیت حمل و نقل کالا و بار در استان کاملا عادی و روان است، بیشترین کالای جابجا شده استان را مربوط به شهرستان‌های اردبیل، پارس آباد و نمین جابجا دانست.

معاون حمل ونقل اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان اردبیل محصولات کشاورزی، سیمان، آب معدنی، انواع چوب و سوخت را عمده کالا‌های جابجا شده استان در مدت یاد شده عنوان کرد و گفت: حمل کالا و مایحتاج عمومی مردم اولویت اصلی اداره کل راهداری وحمل ونقل جاده‌ای استان اردبیل است.

شیرین زاده فعالیت ۸۷ شرکت حمل و نقل کالا با ۷ هزارو ۸۰۰ دستگاه ناوگان باری در استان را یادآور شد و تصریح کرد:۱۱ هزارو ۴۰۰ راننده پرتلاش در بخش حمل و نقل کالای استان فعالیت می‌کنند.

او با اشاره به اینکه به دلیل شیوع ویروس کرونا کلیه اقدامات لازم و پروتکل‌های بهداشتی به شرکت‌های حمل ونقل کالا و مسافر ابلاغ شده و فاصله گذاری اجتماعی نیز رعایت می‌شود.

معاون حمل ونقل اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان اردبیل گفت: در قالب کمیسیون ماده ۱۲ نظارت ویژه برعملکرد شرکت‌های حمل و نقل انجام می‌شود و مردم، رانندگان و صاحبان کالا می‌توانند هرگونه شکایات خود را از طریق سامانه ۱۴۱ جهت رسیدگی به اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل اطلاع دهند.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار