جلوگیری از ۵۳۶ مورد ساخت و سازغیرمجاز و تجاوز به حریم راه در اردبیل

معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل گفت: ۵۳۶ مورد تجاوز به حریم راه و ساخت و سازغیرمجاز شناسائی، توقف و قلع و قمع شد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، علی صبحی، معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل در بازدید از محور‌های مواصلاتی شهرستان انگوت گفت: از این میزان ۲۵۳ مورد ساخت و سازغیرمجاز شناسائی، به ۲۳۹ مورد توقف و اخطار ساخت صادر و ۴۴ مورد دیگر نیز با هماهنگی و اخذ دستور قضائی در ۱۱ ماه گذشته قلع و قمع شده است.

او افزود: در مدت یاد شده ۴۵۵ مورد تابلوی تبلیغاتی غیرمجاز در حریم قانونی راه توسط گشت‌های راهداری شناسائی، برخورد و قلع و قمع شد.

معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل حفاظت و صیانت از راه و حریم آن را خط قرمز راهداری دانست و بر برخورد قاطع با متخلفان تاکید کرد.

صبحی تجدید خط کشی هزار کیلومتر از محور‌های مواصلاتی، ۲۶ هزارو ۹۳۰ کیلومتر رفع افتادگی شانه راه و تسطیح حریم، تهیه نصب و اصلاح ۲ هزارو ۷۰۰ مترمربع تابلو‌های اطلاعاتی، تهیه و نصب ۷ هزارو ۶۰۰ عدد تابلو‌های الزامی راهها، نصب ۲ هزارو ۵۰۰ متر حفاظ در پرتگاهها، آبرو‌ها و رفوژمیانی، مونتاژ و اصلاح ۶ هزارو ۸۰۰ عدد تابلوی انتظامی و هم چنین اجرای ۲۶ هزارو ۹۰۰ مترطول شیار لرزاننده عرضی و طولی را ازدیگر اقدامات راهداران در ۱۱ ماه گذشته عنوان کرد.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار