رکورددار پرش ارتفاع: قصد دارم رکورد خوبی در مسابقات قهرمانی کشور بزنم/ برای کسب سهمیه المپیک زمان اندک است

کیوان قنبرزاده درباره وضعیتش برای حضور در مسابقات داخل سالن قهرمانی کشور توضیحاتی را بیان کرد.

کیوان قنبرزاده رکورد‌دار پرش ارتفاع کشورمان در گفت و گو با خبرنگار پایه و آبی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره وضعیتش اظهار کرد: خدا را شکر تمرینات در فصل زمستان به خوبی پیش رفته و برای مسابقات آماده هستم. امیدوارم نتیجه خوبی در مسابقات داخل سالن  دو و میدانی قهرمانی باشگاه‌های کشور کسب کنم.

او ادامه داد: شرایط تمرینی ام خوب است. همه سعی و تلاش خود را می‌کنم که در مسابقات داخل سالن  دو و میدانی قهرمانی باشگاه‌های کشور حضور یابم تا بتوانم از لحاظ جسمانی برای رسیدن به هدفم در سال آینده به آمادگی کامل برسم. شرایط حمایتی فدراسیون دو و میدانی از من بد نیست، اما از اکنون نمی‌توانم درباره کسب سهمیه المپیک صحبت کنم.

رکورد‌دار پرش ارتفاع کشورمان افزود: تنها کاری که از عهده ام برمی آید این است که از لحاظ تمرکزی و تمرینی آماده مسابقات شوم. علاوه بر این، من به صورت جدی در حال برنامه ریزی برای سال آینده هستم و زمان برای کسب ورودی المپیک کم است و باید از تک تک لحظات به خوبی استفاده کرد تا بتوانم سهمیه المپیک را به دست آورم.

قنبرزاده در پایان گفت: همه تلاش خود را می‌کنم که در مسابقات داخل سالن دو و میدانی  قهرمانی کشور بین ۲ الی ۲/۲۵ متر بپرم و به نظرم این رکورد قابل قبول است.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار