آغاز خوداظهاری داوطلبان کرونایی کنکور دکتری ۱۴۰۰ از امروز

سخنگوی سازمان سنجش گفت: متقاضیان آزمون کنکور دکتری که ابتلای آن‌ها به کرونا تایید شده است از امروز می‌توانند برای خوداظهاری به سایت این سازمان مراجعه کنند.

فاطمه زرین آمیزی، سخنگوی سازمان سنجش آموزش کشور در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره خود اظهاری بیماران کرونای کنکور دکتری گفت: برای متقاضیان این آزمون که دچار بیماری کرونا شده اند (اعم از بیمارانی که در بیمارستان بستری و یا در منزل قرنطینه هستند) این سازمان با هماهنگی وزارت بهداشت تدابیر ویژ‌های اتخاذ کرده است.

مدیرکل روابط عمومی سازمان سنجش افزود: متقاضیانی که علائم بیماری آن‌ها از تاریخ ۹۹/۱۲/۰۱ بصورت قطعی تایید شده، لازم است از امروز (چهارشنبه، ۶ اسفند) تا جمعه، ۸ اسفند با مراجعه به درگاه اطلاع رسانی این سازمان (بخش آزمون دکتری) فرم خوداظهاری را تکمیل کرده و گواهی مبنی بر داشتن بیماری کرونا (تاییدیه بیمارستان و یا نتیجه تست یا آزمایش مبنی بر مثبت بودن به ویروس کرونا) را در بخش مورد نظر بارگذاری کنند.

زرین آمیزی ادامه داد: متقاضیانی که این فرم را تکمیل کنند براساس دستورالعمل‌های وزارت بهداشت از سایر متقاضیان جدا شده و آزمون آن‌ها در یکی از بیمارستان‌های تعیین شده صرفاً در شهر‌های محل آزمون به همراه سایر متقاضیان مبتلا به بیماری کرونا برگزار خواهد شد.

تکمیل فرم خوداظهاری ویژه همه متقاضیان آزمون

او ادامه داد: متقاضیان این آزمون لازم است از روز سه‌شنبه، ۱۲ اسفند به سامانه خوداظهاری بیماری کرونا مراجعه کرده و برای تکمیل فرم خوداظهاری، اقدام کنند. اطلاعات متقاضیان تکمیل کننده فرم مذکور نزد وزارت بهداشت محفوظ است.

مدیرکل روابط عمومی سازمان سنجش گفت: آزمون دکتری (Ph.D) سال ۱۴۰۰ صبح روز جمعه، ۱۵ اسفند در سراسر کشور در ۱۱۰ حوزه امتحانی برگزار می شود.

زرین آمیزی ادامه داد: فرآیند برگزاری آزمون از ساعت ۸ صبح آغاز و در‌های ورود به جلسه حوزه‌های برگزاری در ساعت ۷:۳۰ صبح بسته خواهد شد. متقاضیان باید قبل از بسته شدن در‌های ورودی در محل حوزه امتحانی خود حاضر باشند.

مدیر کل روابط عمومی سازمان سنجش ادامه داد: کارت شرکت در آزمون متقاضیان از روز سه‌شنبه، ۱۲ اسفند برای مشاهده و پرینت بر روی درگاه اطلاع‌رسانی سازمان سنجش قرار خواهد گرفت.

او ادامه داد: متقاضیان آزمون، برای شرکت در جلسه امتحان باید در تاریخ تعیین شده با وارد کردن اطلاعات شناسنامه‌ای (شامل نام‌خانوادگی و نام، کد ملی و تاریخ تولد) و یا اطلاعات ثبت‌نامی (شماره پرونده، شماره سریال و کد پیگیری و ...) از کارت شرکت در آزمون خود یک نسخه پرینت تهیه و براساس آدرس و زمان تعیین شده بر روی کارت شرکت در آزمون، به حوزه امتحانی مربوط مراجعه کنند.

سخنگوی سازمان سنجش بیان کرد: برای شرکت در جلسه آزمون، همراه داشتن پرینت کارت شرکت در آزمون و هم چنین اصل کارت ملی و یا اصل شناسنامه عکس دار و ارائه آن الزامی است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.