نتانیاهو: امیدی به توافق دیگر طرف‌ها با ایران نداریم

نخست وزیر رژیم صهیونیستی مدعی شد این رژیم اقدامات لازم را برای تامین امنیت خود با توافق یا بدون توافق سایر طرف‌ها با ایران انجام خواهد داد.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از الجزیره، بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر رژیم صهیونیستی مدعی شد: امیدی به توافقنامه‌ای که برای دستیابی به آن با ایران تلاش می‌کنند، نداریم و اقدامات لازم را برای تامین امنیت خودمان با توافق یا بدون آن، انجام خواهیم داد.

او همچنین در ادامه اتهامات بی اساس این رژیم افزود: اسرائیل به پافشاری خود مبنی بر جلوگیری از دستیابی ایران به سلاح هسته‌ای پایبند است. موضع اسرائیل در مورد برجام تغییری نکرده است.

نتانیاهو همچنین ادعا کرد: اسرائیل بر این باور است که بازگشت به قرارداد قبلی راه را برای دستیابی ایران به سلاح هسته‌ای هموار می‌کند. اسرائیل در این مورد همواره با ایالات متحده آمریکا در رابطه است.

دولت جو بایدن از مدت‌ها پیش از روی کار آمدن داعیه بازگشت به توافق هسته‌ای ایران را علم کرده است. با این حال با گذشت یک ماه از آغاز به کار خود، از پیش شرط‌هایی از جمله برداشتن نخستین گام از سوی ایران مکرر صحبت به میان می‌آورد.

از زمان روی کار آمدن دولت جدید در واشنگتن و وعده بازگشت به توافق هسته‌ای ایران، صهیونیست‌ها به تکاپوی عجیبی برای سنگ اندازی در این مسیر روی آورده اند. تا جایی که نخست وزیر رژیم صهیونیستی اخیرا نماینده‌ای ویژه مذاکرات برجامی تعیین کرده است.

واشنگتن از شامگاه پنج شنبه از نمایش دیپلماتیک خود در سه پرده لغو درخواست فعال سازی مکانیسم ماشه، تقلیل محدودیت‌های دیپلمات‌های ایران در نیویورک و چراغ سبز برای شرکت در نشست کمیسیون مشترک برجام به منظور القای حسن نیت غیرواقعی خود، پرده برداشت. در حالیکه این اقدامات در مقایسه با عیار رفع تحریم‌های ایران فاقد ارزش حقوقی برای جمهوری اسلامی ارزیابی می‌شوند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۵۷ ۰۶ اسفند ۱۳۹۹
یارو را به ده راه نمی دادند سراغ خانه کد خدا را می گرفت ، این زالو ببخشید یارو سر پیازه یا ته پیاز در هر صورت سر و ته پیاز را دور می اندازند و هیچ ارزشی برایش قائل نیستند مگر در سطل زباله
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۲۷ ۰۵ اسفند ۱۳۹۹
نابودی اسرائیل وحده قرآنه که حتمیست شک نکنید.
Iran (Islamic Republic of)
مجتبی
۱۵:۲۲ ۰۵ اسفند ۱۳۹۹
امیدوارم نابودی اسرائیل رو نظاره کنم،آخه مردک تروریست چطوری میتونی امنیت رو برای خودتون حفظ کنید لابد همانطور که قرار بود از نیل تا فرات رو جزئی از کشور دروغی تون ملحق کنید ولی الان در یک منطقه مستقر شدید و از ترستون دور خودتون دیوار کشیدید،احتمالا برای تامین امنیت میخواهید ارتفاع دیوارها افزایش بدید.به جای این حررافی ها به کسانی که زمین های مردم فلسطین را غصب کرده اند بگوئید که تا دیر نشده گورشون رو گم کنند و از از فلسطین خارج بشوند در غیر این صورت در همان زمین هایی که تصرف کرده اند دفن خواهند شد.
آخرین اخبار