دارنده ۲ مدال طلای امید‌های جهان: به کادر فنی اعتماد دارم/ کشتی‌گیر بی‌تجربه‌ای نیستم

مجتبی گلیج گفت: برای برگزاری رقابت‌های انتخابی تیم ملی به کادر فنی اعتماد دارم.

به گزارش خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، مجتبی گلیج عضو تیم ملی کشتی آزاد در وزن ۹۷ کیلوگرم در مورد شرایط حضورش در اردو‌های تیم ملی گفت: وزن ۹۷ کیلوگرم سنگین‌ترین وزن به لحاظ رقابتی در تیم ملی است و ۴ کشتی‌گیر خوب در این وزن حضور دارند که همه توانایی کسب سهمیه رادارند.

وی گفت: تمرینات خوبی را زیر نظر کادر فنی در محل خانه کشتی شهید ابراهیم هادی برگزار می‌کنیم و کادر فنی نیز برای ما وقت می‌گذارد و قدردان زحمات آن‌ها هستیم.

گلیج در مورد شرایط قرنطینه گفت: شرایط خاصی است و باید از اردو خارج نشویم و کمی تحمل آن سخت است، اما نگاه ما حضور در تیم ملی و کسب افتخار است و برای آن‌همه‌ی سختی‌ها را تحمل می‌کنیم.

وی ادامه داد: ازلحاظ تغذیه و شرایط اسکانی وضعیت خوب است و روند تمرینات و آمادگی جسمانی کشتی گیران نیز روزبه‌روز بهتر می‌شود.

دارنده ۲ مدال طلای زیر ۲۳ سال جهان تصریح کرد: با توجه به اینکه کادر فنی تصمیم بر برگزاری انتخابی دارد و ما نیز به آن‌ها اعتماد داریم تمرینات خود را با جدیت بالایی برگزار می‌کنیم و منتظر هستیم که ببینیم نحوه انتخاب کشتی گیران در این وزن به چه صورت خواهد بود.

وی ادامه داد: تجربه لازم را در رده‌ی سنی بزرگ‌سالان دارم و چند سالی است که در این رده کشتی گرفته‌ام و سال گذشته نیز در مسابقات قهرمانی آسیا صاحب مدال طلا شدم.

این کشتی‌گیر مازندرانی تیم ملی در پایان خاطرنشان کرد: تمام تمرکز و تلاش من و همه‌ی کشتی گیران حضور در المپیک و کسب مدال در آن است و هدف همه‌ی ما افتخارآفرینی و اهتزاز پرچم مقدس ایران در میادین مهم بین‌المللی خواهد بود.
انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.