دلیل افزایش متکدیان در کرج؛ مشکلات اقتصادی یا بازی با احساسات!؟

مدیرکل پیشگیری و رفع تخلفات شهری شهرداری کرج گفت: متکدیان خارجی در کرج جمع‌آوری و رد مرز می‌شوند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از البرز،سید جواد موسوی، مدیرکل پیشگیری و رفع تخلفات شهری شهرداری کرج با اشاره به این که طی چند ماه گذشته شاهد اجرای مستمر طرح جمع‌آوری و ساماندهی متکدیان از سطح معابر و خیابان‌های اصلی شهر کرج بودیم، گفت: این طرح با هماهنگی معاون دادستان و سرپرست ویژه ناحیه سه دادسرای عمومی و انقلاب کرج انجام شد.

مدیرکل پیشگیری و رفع تخلفات شهری شهرداری کرج افزود: تعدادی از متکدیان که اتباع کشور افغانستان هستند، جمع‌آوری و تحویل پلیس امنیت شهرستان شدند.

موسوی با اشاره به شیوع ویروس کرونا، گفت: حضور متکدیان در سطح شهر امنیت و سلامت بهداشت شهروندان را دوچندان به خطر می‌اندازند.

او افزود: تا چندی پیش این متکدیان در ساعاتی از روز جمع‌آوری می‌شدند و به دلیل این که مکان مناسبی برای ساماندهی و نگهداری آن‌ها نبود رها می‌شدند، ولی با نشست و هم‌اندیشی انجام شده با دستگاه قضایی و اداره کل امور اتباع استان و سایر نهاد‌ها این روند تغییر کرده و افراد پس از ساماندهی و جمع‌آوری رد مرز خواهند شد.

انتهای پیام/ر  .ن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۳۹ ۰۶ اسفند ۱۳۹۹
تو رو خدا حتماً این افاغنه رو جمع کنید و رد مرز کنین ما در کوهسار کرج از هر 10 نفر 8 تا افغانی می بینیم دیگه شورش دراومده آخه مگه توی یه شهر کوچک اینقدر هم افغانی میشه؟