ماجرای پول قرض کردن پرسپولیسی‌ها برای پرداخت بدهی ها

مدیران باشگاه پرسپولیس برای پرداخت مطالبات بازیکنان سابق خود پول قرض کرده اند.

به گزارش  خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، در حالی که پرسپولیسی‌ها از مشکلات مالی و بسته بودن پنجره نقل و انتقالات رنج می‌بردند، کارگزار باشگاه پرسپولیس به مدیران این باشگاه اعلام کرده تا زمان تعیین شده از قبل  به سرخ‌ها پولی نخواهد داد.

جعفر سمیعی و هیئت مدیره پرسپولیس نیز برای باز کردن پنجره نقل و انتقالات و پرداخت بدهی رو به پول قرض کردن از شرکت‌های دیگر و پیشخور کردن پاداش آسیایی سرخ ها کرده اند.

طبق شنیده ها، جعفر سمیعی در ابتدای فصل برای پرداخت مطالبات و قسط اول قرارداد اعضای تیم اقدام به دریافت مبلغ ۳۰ میلیارد تومان کرده است و این پول خارج از دایره همکاری مالی کاگزار تامین شده است.

گفته می‌شود سید مجید صدری، رئیس هیئت مدیره پرسپولیس نیز برای پرداخت مطالبات بودیمیر اقدام به قرض کردن ۳۵ میلیارد تومان کرده است.

باشگاه پرسپولیس که برای دریافت پول از کارگزار با مشکل مواجه شده چاره‌ای به غیر از پول قرض کردن از شرکت‌های  دیگر ندارند. در حالی که اصحاب رسانه پیگیر این موضوع هستند، اما مدیران باشگاه پرسپولیس در این باره شفاف سازی نکرده اند.


بیشتر بخوانید


خبرنگار باشگاه خبرنگاران در این باره بار‌ها و در جا‌های مختلف با ابراهیم شکوری (سخنگوی باشگاه پرسپولیس) و جعفر سمیعی (مدیرعامل پرسپولیس) صحبت کرد، اما این افراد پاسخ روشنی به سوالات خبرنگار ما ندادند و اعلام کردند به زودی برای هواداران شفاف سازی خواهند کرد.

البته شکوری در نشست خبری خود تاکید کرد که بخشی از پاداش‌های آسیایی پیش‌خور شده است.

به هرحال پرسپولیسی‌ها باید به زودی بخش دیگری از قرارداد اعضای کادرفنی و بازیکنان را پرداخت کنند. باید دید نقشه سرخ‌ها برای تامین این پول چیست.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۰۰ ۰۶ اسفند ۱۳۹۹
هی وااااااااااااااااااااااای خخخخخخخخ
آخرین اخبار