بستری ۳۵ بیمار جدید کرونایی در مراکز درمانی اردبیل

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان اردبیل گفت: طی ۲۴ ساعت گذشته ۳۵ بیمار جدید مبتلا به کرونا در مراکز درمانی استان بستری شده اند.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، شهرام حبیب زاده، رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدماتی بهداشتی و درمانی استان در جلسه ستاد مبارزه با کرونا در استان گفت: در ۲۴ ساعت گذشته ۳۵ بیمار جدید مبتلا به ویروس کرونا در مراکز درمانی استان اردبیل بستری شده اند.

او افزود: طی این مدت ۲۵ بیمار با بهبودی نسبی از بیمارستان‌های استان مرخص و ۱ بیمار کرونایی طی این مدت در مراکز درمانی استان فوت کرده است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان اردبیل تصریح کرد: از ۳۵ بیمار جدید، ۲۲ بیمار در اردبیل، ۷ بیمار در پارس آباد، ۲ بیمار در مشگین شهر، ۱ بیمار در گرمی و ۳ بیمار در خلخال بستری شده اند.

حبیب زاده افزود: در حال حاضر ۱۸۳ بیمار مبتلا به کووید ۱۹ در بیمارستان‌های استان بستری هستند که ۴۷ بیمار بدحال مبتلا به کرونا در بخش مراقبت‌های ویژه تحت درمان می‌باشند.

او گفت: براساس آخرین وضعیت اعلام شده توسط وزارت بهداشت، هم اکنون شهر‌های اردبیل، پارس آباد، مشگین‌شهر و خلخال در وضعیت زرد و شهر‌های بیله سوار، سرعین، نمین، نیر، گرمی، کوثر و اصلاندوز در وضعیت آبی قرار دارند.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار