کمرنگ شدن رعایت نکات بهداشتی در دانشگاه آزاد اهواز

معاون امنیتی استانداری خوزستان گفت: دانشگاه آزاد اهواز در شرایط قرمز کرونایی نسبت به رعایت نکات بهداشتی اقدام مناسبی انجام نداده است.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، ولی الله حیاتی معاون امنیتی استانداری خوزستان به همراه مدیر کل بازرسی و نظارت استانداری و نیز معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز از دانشگاه آزاد اسلامی به صورت سرزده بازدید کرد.

حیاتی با بیان اینکه دانشگاه آزاد اسلامی اهواز در شرایط قرمز کرونایی نسبت به مصوبات ستاد مبنی بر رعایت شیوه نامه‌های  بهداشتی اقدام مناسبی انجام نداده است، گفت:  فاصله گذاری اجتماعی در این دانشگاه رعایت نشده و نرم افزاد ماسک که از الزامات ستاد مبارزه با کرونا در استان است نیز نصب نشده که این تخلف محرز است.

او در ادامه با اشاره به اینکه یکی از مصوبات ستاد کرونا تعطیلی فعالیت‌های آموزشی و حضور یک سوم کارکنان ادارات در مناطق قرمز کرونایی است که این اصل هم در دانشگاه آزاد اسلامی اهواز رعایت نشده است، افزود:  تذکرات لازم به مسئولان این  دانشگاه داده شد و اداره کل بازرسی استانداری مکلف شد نظارت بر فعالیت‌های دانشگاه آزاد را در شرایط قرمز کرونایی انجام  دهد و از ادامه فعالیت‌های آموزشی حضوری در این دانشگاه جلوگیری به عمل آورد.

علوی معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی اهواز نیز استفاده از ماسک در برخی قسمت‌های این دانشگاه را  زیر ۵۰ درصد عنوان کرد و  بیان داشت: ۴ وظیفه اصلی در شرایط قرمز کرونایی شامل انجام تهویه، ضد عفونی کردن سطوح و فضای دانشگاه، فاصله گذاری اجتماعی و استفاده از ماسک در این دانشگاه رعایت نشده  است.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۱۵ ۰۸ اسفند ۱۳۹۹
دانشگاهی که به فکر سلامت دانشجو استاد و پرسنل نیست مدیریت واحد اهواز خوب نیست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۱۳ ۰۸ اسفند ۱۳۹۹
تمام دفاع کارشناسی ارشد و دکتری به صورت حضوری برگزار شد
Iran (Islamic Republic of)
عباس
۲۱:۵۱ ۰۶ اسفند ۱۳۹۹
فکر میکنن وقتی آمار فوتی میاد پایین، یعنی کرونا از بین رفته، همین افکارشون اوضاع رو خراب کرد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۳۸ ۰۶ اسفند ۱۳۹۹
دانشگاه آزاد اسلامی واحد بهبهان برای ورودی های مهر 98 رشته های کم متقاضی وعده تخفیف 35 درصدی شهریه را داد اما تخفیف را به بهانه های مختلف اعمال نمیکنند لطفا رسیدگی فوری نمایید تا از داوطلبان سو استفاده نشود