مدیرکل میراث فرهنگی اردبیل:

تمامی مراکز اقامتی اردبیل پذیرای مسافران نوروزی خواهند بود

مدیرکل میراث فرهنگی استان اردبیل گفت: تمامی مراکز اقامتی و پذیرایی استان در ایام نوروز دایر بوده و پذیرای مسافران خواهند بود.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، نادر فلاحی، مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان اردبیل گفت: براساس مجوز‌های دریافت شده از ستاد ملی کرونا و ابلاغیه وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی تمامی مراکز اقامتی و پذیرایی استان اردبیل در ایام نوروز فعال بوده و پذیرای مسافران و گردشگران نوروزی خواهند بود.

او افزود: برنامه‌ریزی شده تا تمامی واحد‌های اقامتی، پذیرایی، آبدرمانی‌ها و برخی مراکز و تاسیسات گردشگری استان با رعایت کامل شیوه نامه‌های بهداشتی در ایام عید نوروز فعال بوده و به مسافران خدمات‌رسانی کنند.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اردبیل ادامه داد: در راستای آماده‌سازی این واحد‌ها و تاسیسات تمهیدات اساسی اتخاذ خواهد شد تا با هماهنگی کامل و لازم زمینه‌ای فراهم شود تا با رعایت شیوه نامه‌های ابلاغی بتوانیم میزبانی مناسبی از گردشگران نوروزی داشته باشیم.

فلاحی گفت: با توجه به شیوع ویروس کرونا در یک سال گذشته و تعطیلی بخش گردشگری با شیوع این ویروس منحوس و تاثیر مستقیم آن بر درآمد فعالان گردشگری، امیدواریم با فعالیت این بخش در ایام نوروز شاهد جبران بخشی از خسارات واردشده به این بخش باشیم که در این زمینه پیش‌نیاز اصلی برای پذیرش و استقبال از مسافرن رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی است.

او با قدردانی از همکاری و مشارکت حداکثری فعالان در بخش گردشگری استان و تعطیلی واحد‌ها و تاسیسات خود برای جلوگیری از شیوع ویروس کرونا از آغاز شیوع این ویروس بیان کرد: خوشبختانه در حال حاضر وضعیت استان اردبیل از حیث شیوع ویروس کرونا پرخطر نبوده و ظرفیت میزبانی از گردشگران و مسافران نوروزی به استان با رعایت کامل شیوه نامه‌های بهداشتی را داریم.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۰۵ ۰۶ اسفند ۱۳۹۹
اینکه شهروند بیمارستان بستری نمیشه دلیل بر عدم وجود کرونا نیست در گیر ریه شهروندان با ویروس کرونا و عدم استراحت کافی زنگ خطر برای جامعه است در صورت سهل انگاری و توجه نکردن به محدودیت فعلی جان شهروند و گردشگران در خطر جدی قرار خواهد .گرفت باز گشایی مراکز گردشگری و هتل کشوریست با مرگ با کرونا
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۰۱ ۰۶ اسفند ۱۳۹۹
برای چی مسافر باید بیاد...بعد میخواین کرونارو شکست بدین...مسخره کردین
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۰۱ ۰۶ اسفند ۱۳۹۹
برای چی مسافر باید بیاد...
آخرین اخبار