استفاده از تشکل‌های مردم نهاد برای مبارزه با اعتیاد

فرماندار اشکذر گفت: در مبارزه با مواد مخدر نباید از ظرفیت سمن‌ها غافل شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد، فرماندار و رئیس شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر شهرستان اشکذر با اشاره به اعتماد جامعه به تشکل‌های مردمی، گفت: از ظرفیت تشکل‌های مردم نهاد در مبارزه با مواد مخدر نباید غافل شد و دستگاه‌های دولتی باید در مبارزه با اعتیاد بر حمایت بیشتر از سمن‌ها تمرکز کنند.

او با اشاره به وضعیت مصرف مواد مخدر در ایران و جهان، اعتیاد به مواد مخدر را یکی از مهمترین آسیب‌های اجتماعی و یک تهدید جهانی دانست و افزود: مبارزه و پیشگیری از مصرف مواد مخدر از جمله موضوعاتی است که نیاز به نگاه و مدیریت جهادی دارد.

هادی‌نسب در ادامه ضمن تشکر از اقدامات خوب و دلسوزانه همه دستگاه‌های عضو شورای مبارزه با مواد مخدر اظهار کرد: باید طرح‌هایی با هدف مقابله با عرضه و کاهش تقاضای مواد مخدر ارائه شود.

این مسئول عنوان کرد: نباید انتظار حصول نتیجه صد درصد داشت، اما باید با هدف جلوگیری از رشد نرخ مصرف مواد مخدر اهتمام ویژه ورزید.

سید مصطفی کرباسی، دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر نیز در این نشست با اشاره به راهبرد‌های مختلف پیشگیری و مبارزه با اعتیاد، موفقیت نسبی در این مسیر را نیازمند یاری رساندن آحاد جامعه و ایجاد یک هم‎‌افزایی دانست و تصریح کرد: باید دست در دست هم با کمک به متولیان مبارزه با مواد مخدر با هدف پیشگیری از مصرف مواد مخدر تلاش کنیم.

انتهای پیام/و

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار