مساعدت‌های لازم برای تکمیل بقعه امامزاده سید صدرالدین انجام می‌شود

استاندار اردبیل گفت: مساعدت‌های لازم برای تکمیل بقعه امامزاده سید صدرالدین با هماهنگی دستگاه‌های اجرایی مرتبط انجام می‌شود.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، اکبر بهنام جو، استاندار اردبیل در دیدار با اعضای هیات امنای بقعه امامزاده سید صدرالدین گفت: هماهنگی‌های لازم با دستگاه‌های راه و شهرسازی، جهاد کشاورزی، شهرداری و آب و فاضلاب برای همکاری در ادامه اجرای طرح گسترش محوطه امامزاده سید صدرالدین به عمل آمده است.

او بیان کرد: در این راستا جهاد کشاورزی استان نسبت به پوشش نهر کشاورزی اطراف بقعه با همکاری شهرداری اقدام می‌کند.

استاندار اردبیل اظهار کرد: برای اجرای طرح‌های تکمیلی بقعه از جمله زائرسرا‌ها نیز با مالکان زمین‌های اطراف رایزنی و در صورت موافقت طرفین، نسبت به خریداری زمین با مشارکت دستگاه‌ها و یا جلب مشارکت مالک در اجرای طرح اقدام می‌شود.

بهنام جو با اشاره به تامین آب شرب بهداشتی این امامزاده گفت: شرکت آب و فاضلاب استان مطالعات لازم برای اجرای خط انتقال فاضلاب این محدوده را انجام می‌دهد.

او با بیان اینکه امامزاده سید صدرالدین به عنوان مرکز مذهبی، فرهنگی استان، پذیرای مسافران و زائران داخلی و خارجی است، تکمیل این امامزاده را برای ارائه خدمات به میهمانان ضروری دانست.

استاندار اردبیل افزود: در راستای تکمیل نمای این بقعه نیز مساعدت‌های اعتباری تامین و عملیات اجرایی آن تسریع می‌شود.

بهنام جو گفت: قبل از شیوع ویروس کرونا، مسافران و زائران بسیاری از این بقعه بازدید و زیارت می‌کردند که به دلیل این بیماری کمتر شده است.

او افزود: با تکمیل این بقعه و اجرای طرح‌های مختلف از جمله زائرسرا‌ها و فضا‌های تجاری در اطراف بقعه، در سال‌های آینده شاهد حضور میهمانان فرهنگی و مذهبی از داخل و خارج از کشور خواهیم بود.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار