تولید در کشور گرفتار دلالیسم است

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری کرمانشاه، توجه به حوزه‌های فرهنگی را بسیار مهم دانست و گفت : امروز تولید در کشور ما گرفتار دلالیسم است و حوزه تولید برای کمک به اقتصاد کشور نیازمند فرهنگ‌سازی است.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، هدایت حاتمی معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری کرمانشاه گفت : محور شعار‌های ۲ سال اخیر مقام معظم رهبری در حوزه تولید بود و این مهم در دهه چهارم انقلاب حاوی نکات مهمی است.

او با قدردانی از بانیان برگزاری همایش ملی فرهنگ جهادی و جهش تولید، گفت : این همایش می‌تواند برای تحقق اهداف رهبر معظم انقلاب در حوزه تولید تلاش نماید و با بهره گیری از نظرات جامعه دانشگاهی آن را بارور کند.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری کرمانشاه، بهره‌وری در عرصه تولید را نیز مهم برشمرد و افزود: توجه به مقوله بهره‌وری و تولید با باور جهادی و فرهنگ جهادی می‌تواند منویات مقام معظم رهبری در سال جهش تولید را محقق نماید و به طور قطع حاصل آن قدرت ملی خواهد بود.

حاتمی سپس به کار ارزنده یکی از اساتید دانشگاه رازی اشاره کرد و افزود: این استاد گرانمایه نقشه علمی دانش بنیان را در حوزه کشاورزی تدوین کرده بود که این مهم باید توسعه یابد، یعنی کشاورزی دانش بنیان می‌بایست در استان کرمانشاه تسری یابد .

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار