نمایشگاه رویش در بافق آغاز به کار کرد

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان بافق گفت: نمایشگاه نقاشی گروهی به نام رویش در گالری هنر‌های زیبا بافق آغاز به کار کرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد، حسین ارجمند، رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان بافق گفت: نمایشگاه نقاشی گروهی با عنوان رویش از دو اسفند به مدت دو هفته در گالری هنر‌های زیبا آغاز به کار کرد.

او با اشاره به اهمیت برپایی این نمایشگاه ها، افزود: مهم‌ترین نیاز هنرمندان فراهم شدن شرایطی برای ارائه و فروش آثارشان است و امیدواریم با حمایت بقیه مسئولان شهرستان  در این بخش موفق‌تر از پیش عمل شود.

ارجمند ادامه داد: حمایت از هنرمندان  بومی به واسطه تولید آثار ارزشمند بومی و محلی  از مسائل مهمی است که با قوت دنبال می‌شود تا از این طریق بتوان نشاط و پویایی فرهنگی را در جامعه ایجاد کرد و با زبان هنر، داشته‌های فرهنگی و هنری خود را به معرض نمایش قرار دهیم.

در ادامه علیرضا یاراحمدی مسوول گالری هنر‌های زیبا با اشاره به ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های موجود در شهرستان ابراز داشت: خوشبختانه از هنر‌های تجسمی در شهرستان بافق استقبال می‌شود و هنرجویان برای یادگیری تکنیک‌های نقاشی ابراز علاقه می‌کنند و برای دیده شدن آثار  هنرمندان تصمیم گرفته شد نمایشگاه نقاشی گروهی به نام رویش برگزار شود.

او افزود: در این نمایشگاه ۵۶ اثر از ۲۴ هنرمند به نمایش در آمده است که عمدتا با تکنیک رنگ روغن و با سبک رئالیسم یا واقع گرایی است.

یار احمدی تصریح کرد: این نمایشگاه از دوم اسفند به مدت ۲ هفته در گالری هنر‌های زیبا واقع در بلوار امام خمینی فرعی ۱۹برپاست و بازدید از نمایشگاه با رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی از ساعت ۱۶ تا ۲۰ برای عموم علاقه‌مندان آزاد است.

انتهای پیام/ غ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار