انجام تست کرونا در مراکز منتخب ۱۶ ساعته شهر اهواز

رییس مرکز بهداشت شرق اهواز از انجام تست کرونا ویروس در مراکز منتخب ۱۶ ساعته این شهر خبر داد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، امراله مردانی رییس مرکز بهداشت شرق اهواز گفت: هم اکنون بسیاری از مردم اهواز برای نمونه‌گیری و تست کرونا به بیمارستان‌ها مراجعه می‌کنند در حالی که در مراکز منتخب که ۱۶ ساعته فعال هستند، پزشک متخصص و نمونه گیر وجود دارد و به صورت رایگان از مردم تست pcr و سریع گرفته می‌شود.

او افزود: خدماتی که در بیمارستان‌ها وجود دارد در مراکز درمانی منتخب نیز به مردم ارایه می‌شود بنابراین از مردم خواهش می‌کنم که در مرحله نخستبه مراکز منتخب مراجعه کنند. خیلی از افراد فکر می‌کنند با بروز علائم بیماری باید مستقیم به بیمارستان بروند در حالی که با مراجعه به مراکز منتخب از خدمات درمانی مناسبی بهره‌مند می‌شوند.

مردانی با بیان اینکه به منظور شناسایی بیشتر بیماران مبتلا به کرونا، روزانه سه هزار تست در اهواز انجام می‌شود، افزود: کسانی که تست pcr آن‌ها مثبت شود تیم‌های ما، افراد در ارتباط با بیمار را شناسایی کرده و در خانه از آن‌ها تست‌گیری می‌کنند و  ۱۱ مرکز منتخب ثابت و ۲ مرکز سیار در اهواز مشغول فعالیت هستند که کار نمونه‌گیری و دیگر خدمات درمانی در پیشگیری از کرونا را انجام می‌دهند.

رییس مرکز بهداشت شرق اهواز  تصریح کرد: مراکز منتخب ما در مناطق پاداد، باهنر، مشعلی، غیزانیه و مرکز بهداشت شرق اهواز دایر هستند. همچنین یک مرکز جدید در منطقه ملی راه اهواز در حال احداث است که تا روز‌های آینده آغاز به کار می‌کند. همچنین ۲ اتوبوس آمبولانس در خیابان سلمان فارسی (نادری) و شهید چمران (کیانپارس) مستقر هستند.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.