تعامل دوسویه شهرداری و کتابخانه های عمومی آبادان

رئیس اداره کتابخانه های عمومی آبادان، از تعامل گسترده با شهرداری در جهت کاهش آسیب های اجتماعی خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان ،احمد رضا دشت افکن رئیس اداره کتابخانه های عمومی آبادان در نشست با معاون فرهنگی و اجتماعی شهرداری آبادان پس از تبریک ولادت با سعادت امام علی(ع) و روز پدر گفت: بستر سازی مناسب در جهت رشد شاخص ها و ترویج فرهنگ کتابخوانی می تواند زمینه پیشرفت و توسعه همه جانبه شهر را فراهم سازد.

او تعامل دوسویه را موجب کاهش آسیب های اجتماعی دانست.

رئیس اداره کتابخانه های عمومی آبادان در ادامه افزود: فعالیت کتابخانه های عمومی با توجه به شیوع بیماری کرونا، در فضای مجازی و با اجرای برنامه های متنوع و به صورت هدفمند انجام می شود.

علیرضا بازافت معاون فرهنگی و اجتماعی شهرداری آبادان نیز گفت: افزایش سرانه مطالعه باعث بالندگی جامعه می شود و نقش کتابخانه ها در این زمینه مهم است.

او اظهار داشت: شهرداری آبادان نیز با رویکردی فرهنگی از مشارکت شهروندان در ساختن شهری پویا و زیبا استقبال می کند.

معاون فرهنگی و اجتماعی شهرداری آبادان ، اجرای برنامه های فرهنگی مشترک و کودک محور، همراه با برگزاری مسابقات گوناگون و تولید تیزرهایی پیرامون ترویج فرهنگ شهر نشینی، با همکاری کتابخانه های عمومی را بسیار ارزشمند دانست.

همچنین در این نشست که کارشناسان فرهنگی شهرداری و کارشناسان کتابخانه های عمومی حضور داشتند، مقرر شد که دو طرف با تشکیل کار گروهی از نسبت به طراحی و برنامه های منسجم فرهنگی و اجرای آنها در آینده اقدام کنند.

انتهای پیام/ د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
محمدعلی فرهادی
۰۲:۵۹ ۰۷ اسفند ۱۳۹۹
سلام.با تشکر از زحمات جناب آقای دشت افکن که ارتقای فرهنگ مطالعه در شهرستان یکی از دغدغه های اصلی ایشان است و در این مدت چند ساله که وی سکاندار این کار بزرگ و پر اهمیت شده،گام های بسیار موثری با همکاری دلسوزانه پرسنل کتابخانه های عمومی برداشته اند.با آرزوی موفقیت و ر سربلندی برای ایشان و همه مجموعه پرسنل کتابخانه های عمومی شهرستان آبادان.