کشف ۵ تن روغن خوراکی قاچاق در کرمانشاه

فرمانده انتظامی شهرستان کرمانشاه از کشف ۵ تن روغن نیمه جامد قاچاق به ارزش ۶۵۰ میلیون ریال و با تلاش ماموران پلیس خبر داد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، سرهنگ علیرضا دلیری فرمانده انتظامی شهرستان کرمانشاه گفت:  ماموران انتظامی پاسگاه سراب نیلوفر حین گشتزنی به یک دستگاه کامیون ایسوزو مشکوک و ان را متوقف کردند.

او  افزود: ماموران در بازرسی از این خودرو ۱۱۰۰ حلب روغن نیمه جامد ۴.۵ کیلویی جمعا به وزن ۵ تن و به ارزش ۶۵۰ میلیون ریال کشف شد.
سرهنگ دلیری در پایان از دستگیری یک نفر در این خصوص و معرفی به دستگاه قضائی جهت صدور حکم لازم خبر داد.

 

کشف ۵ کیلوگرم مواد مخدر در کرمانشاه/دستگیری ۶۰ قاچاقچی و خرده فروش


رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان با اشاره به اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در شهر کرمانشاه گفت: یکی از نتایج اجرای آن کشف ۵ کیلوگرم انواع مواد مخدر سنتی و صنعتی بود.

سرهنگ "سمین فلاحی" اظهار داشت: از دیگر اقدامات صورت گرفته در این طرح کشف یک هزار حبه قرص روانگردان و ۵۰۰ سی سی شربت متادون بوده است.

او  با بیان اینکه ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان ۶۰ نفر شامل ۲ قاچاقچی و ۵۸ خرده فروش را دستگیر و ۱۱۳ معتاد نیز جمع آوری کردند، افزود: قاچاقچیان و خرده فروشان به دستگاه قضائی و معتادان به کمپ‌های ترک اعتیاد معرفی شدند.

سرهنگ فلاحی در پایان پلمب ۱۱ مکان تهیه و توزیع مواد مخدر و توقیف ۵ دستگاه خودرو متعلق به قاچاقچیان و خرده فروشان را از دیگر اقدامات صورت گرفته برشمرد.
انتهای پیام/ز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.