سرپرست جمعیت هلال احمر شهرستان تفت از امداد رسانی به خودرو‌های گرفتار در برف وکولاک در گردنه بیداخوید خبرداد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد،  سید قاسم گلشن تفتی سرپرست جمعیت هلال احمر شهرستان تفت، گفت: در پی تماس تلفنی با مرکز کنترل و هماهنگی عملیات هلال احمر استان، مبنی برگیر افتادن چهار خودرو در محور بیداخوید به دلیل برف و کولاک بلافاصله  نجاتگران  به محل حادثه اعزام شدند.

او با بیان اینکه افراد امدادرسانی شده چهار خانواده (۱۰ نفر) بودند، ادامه داد: پس از رهاسازی خودروها، حادثه دیدگان را به مکانی امن انتقال دادند.

گلشن تفتی با بیان اینکه این عملیات در ساعت ۱۲ و ۴۵ دقیقه به پایان رسید، خاطرنشان کرد: از مردم شهرستان و مسافران درخواست داریم در این شرایط بارش برف و کولاک و لغزندگی محور‌های مواصلاتی و جاده‌های کوهستانی از سفر‌های غیرضروری پرهیز و خودداری کنند و اگر ناگزیر به تردد بودند از نظر فنی خودروی خود را بررسی کرده و زنجیرچرخ، مواد غذایی و وسایل و تجهیزات گرمایشی ضروری را به همراه داشته باشند.

رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان تفت گفت: تیم‌های امدادی جمعیت هلال احمر در هر ساعت از شبانه روز آماده ارائه خدمت به مردم است و شهروندان در صورت بروز هرگونه مشکل می‌تواند با شماره سه رقمی ۱۱۲ ندای امداد تماس بگیرند.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.