اعزام تیم پزشکی به روستای تنگه ۳

مسئول کانون بسیج جامعه پزشکی آبادان از اعزام تیم پزشکی تخصصی به روستای تنگه ۳ آبادان در راستای ادامه خدمات رسانی به مناطق کم برخوردار خبر داد.

مهدی قنادزاده مسئول بسیج جامعه پزشکی آبادان در گفت وگو با خبرنگار  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان ،ضمن تشکر از اداره آموزش و پرورش جهت همکاری مدرسه شهید خزاعل، از اعزام تیم پزشکی تخصصی به روستای تنگه ۳ آبادان خبرداد و گفت: این برنامه در راستای ادامه خدمات رسانی به مناطق کم برخوردار، از سوی کانون بسیج جامعه پزشکی آبادان با همکاری معاونت غذا و دارو و معاونت درمان دانشکده علوم پزشکی آبادان برگزار شد.

او با بیان محدودیت در اطلاع رسانی به مردم روستاها به دلیل وضعیت کرونایی موجود افزود: بیماران دارای اولویت توسط همکاران خانه های بهداشت، پایگاه های مقاومت و معتمدین شناسایی و با برنامه ریزی قبلی جهت حضور طبق زمان بندی تعیین شده دعوت می شوند.

مسئول بسیج جامعه پزشکی آبادان تصریح کرد: در این اعزام بیش از ۴۵ بیمار با رعایت ضوابط کرونا و فاصله گذاری اجتماعی توسط پزشک متخصص اطفال و متخصص داخلی معاینه و با حضور دارویار و بهورز این روستا داروهای مورد نیاز و آموزش های بهداشتی را بصورت رایگان دریافت نمودند.

انتهای پیام/ د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.