افزایش ساعت کار مرکز شماره گذاری و تعویض پلاک در البرز

رئیس پلیس راهور البرز از افزایش ساعت کار مرکز شماره گذاری و تعویض پلاک خودرو از ابتدای اسفند ماه و در آستانه نوروز خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از البرز، سرهنگ غلامعلی شرق،رئیس پلیس راهور البرزگفت : این تصمیم از سوی پلیس راهنمایی و رانندگی ناجا در راستای تسهیل و تسریع در ارائه خدمات شماره گذاری به متقاضیان و جلوگیری از ایجاد ازدحام و تراکم کاری در روز های پایانی سال دانست.

رئیس پلیس راهور البرز با بیان این که ساعت پذیرش مراکز شماره گذاری و تعویض پلاک قزلحصار از 9 اسفند تا پایان سال جاری، 2 ساعت افزایش می یابد،افزود: ساعت فعالیت این مراکز در روز های شنبه تا چهارشنبه از ساعت 7 تا 16 و پنج شنبه ها از ساعت 7 تا 14 خواهد بود.

سرهنگ شرق درخصوص تجمع صاحبان خودرو درمرکز تعویض پلاک، گفت: بعد از شیوع بیماری کرونا،نیروی انتظامی جهت پیشگیری ازانتقال این بیماری اقدام به تشکیل یک سامانه جامع آنلاین جهت نوبت‌دهی به شهروندان در مراکز تعویض پلاک کرد و اکنون تمامی برنامه‌های زمان‌بندی جهت تعویض پلاک فقط از طریق این سامانه انجام می شود.

او با بیان این که این تصمیم به منظور افزایش خدمات رسانی به شهروندان اتخاذ شده است، افزود: مردم برای رعایت حقوق شهروندی و پیشگیری از ویروس کرونا، فقط در زمان ارائه شده به مراکز تعویض پلاک مراجعه و از هرگونه تجمع غیرضروری خودداری کنند.

انتهای پیام/ ر .ن 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.