با رونق گردشگری اشتغال استان بوشهر رونق می‌گیرد

نماینده مردم دشتی و تنگستان در مجلس گفت: از هیچ تلاشی برای پیشبرد اهداف توسعه میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی دریغ نمی‌کنیم، چرا که با رونق گردشگری اشتغال استان رونق می‌گیرد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، غلامحسین کرمی، نماینده شهرستان‌های دشتی و تنگستان در مجلس شورای اسلامی با بازدید از غرفه استان بوشهردر نمایشگاه بین‌المللی گردشگری و صنایع‌دستی تهران بیان کرد: حضور در چنین رویداد‌هایی که منجر به معرفی داشته‌های استان در حوزه گردشگری و صنایع‌دستی بوده کار بسیار ارزشمندی است که باید تداوم داشته باشد.

او افزود: صنایع‌دستی بوشهر در کنار جاذبه‌های کم نظیر گردشگری استان پتانسیل بالایی دارد و با معرفی بیشتر باید به اشتغال استان کمک کند.

نماینده شهرستان‌های دشتی و تنگستان در مجلس شورای اسلامی ضمن اعلام آمادگی خود برای حمایت و کار برای توسعه گردشگری و صنایع‌دستی استان بوشهر تاکید کرد: من خود را متعلق به تمام استان می‌دانم و می‌شود به کمک مجمع نمایندگان در این زمینه‌ها تلاش کرد و به نتایج خوب رسید.

کرمی عنوان کرد: با تمام توان در کنار مجموعه میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان هستم و از هیچ تلاشی برای پیشبرد اهداف توسعه در این سه حوزه تخصصی دریغ نمی‌کنم، چرا که اعتقاد ما این است با رونق گردشگری اشتغال استان رونق می‌گیرد.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.