بازی جدید سایت‌های فروش گوشی و کلاهبرداری آن‌ها در سایه بی‌توجهی مسئولان نسبت به این سایت‌های اینترنتی باعث گلایه شهروندان شده است.

به گزارش گروه شهروند خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان، در روز‌هایی که کرونا در کشور جولان می‌دهد و روزانه هزاران نفر هم قربانی این ویروس خطرناک می‌شوند بدون شک خرید از سایت‌های اینترنتی یکی از راه‌های که افراد جامعه برای دور بودن از این ویروس منحوس و پیشگیری از ابطال وقت به این سایت‌ها مراجعه می‌کنند.

ولی متاسفانه برخی  با جلب اعتماد مخاطبان اقدام به کلاهبرداری از آن‌ها کردند و این موضوع باعث گلایه و سردرگمی مردم شده است.

شما شهروندان عزیز در مورد پاسخگو نبودن برخی از سایت‌ها پیام‌هایی برای سرویس شهروندخبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان ارسال کردید که پس از بررسی، پیام‌های شما برای پیگیری به سرویس مجازی ارجاع داده شد.

چنانچه شما هم با این دغدغه روبرو هستید جهت پیگیری برای ما پیام بگذارید.

 متن پیام شهروندخبرنگار

سلام. توی شرایط کرونایی خیلی‌ها خرید اینترنتی انجام می‌دهند. مردمی که دلخوش به نماد‌های معتبر سایت خرید می‌کنند، ولی کلاهبردار هستند. سایت mobilmarkazi.com پول خیلی‌ها را خورده و هیچ اقدامی هم درموردشون نشد که مردم کمتری ضرر کنند. صدای ما را به گوش مسئولان برسانید.


با سلام. تعداد زیادی از هموطنان برای خرید اینترنتی گوشی موبایل گرفتار سایت جعلی به نام موبایل مرکزی شده اند و اندوخته‌ای را که با زحمت زیاد برای خرید موبایل برای خود ویا فرزندان و همچنین بچه‌های بی‌بضاعت فراهم کردند این سایت با عکس مجوز نماد اعتماد الکترونیکی و شماره صنعت و معدن الکی گرفتار خود کرده است و حالا بعد از مدت مدیدی د شکایت کردیم. لطفا در این مورد گزارشی تهیه کرده تا افراد به پول خود رسیده ودر ثانی باعث نشود افراد دیگری با دیدن اینکه اگر کلاهبرداری رایانه‌ای انجام دادند کسی نمی‌تواند پیگیری کند و به انجام یک همچین کلاهبرداری‌هایی تشویق شوند. با کمال تشکر


سلام. تعداد زیادی از هموطنان عزیز اقدام به خرید گوشی موبایل از سایت موبایل مرکزی اصفهان که دارای تمامی مجوز‌های قانونی بوده است را کرده اند. ولی مسئولین این سایت از نواقص قانون استفاده کرده و اختلاس میلیاردی انجام داده اند؛ و در حال حاضر هیچ کس پاسخ گو نیست. اگر امکانش وجود دارد پیگیری بفرمائید. باتشکر

 

برای آموزش اصول تصویربرداری خبری برای شهروندخبرنگاران اینجا کلیک کنید

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۰۱ ۱۲ آذر ۱۴۰۰
سایت... ایرانی هم همینگونه شده و تعداد زیادی مالباخته شده اند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۲۰ ۲۳ تير ۱۴۰۰
هنوز هم خبری نیست
Iran (Islamic Republic of)
رضایی
۱۳:۲۸ ۱۱ اسفند ۱۳۹۹
این سایت کلاه من رو هم برداشته
گوشی خریدم حدود 5 تومن ولی ارسال نکردند
مجبور به شکایت شدم (حدود 1 ماهه) ولی خبری نشده
آخرین اخبار